erikir Skrevet 16. juli 2006 Del Skrevet 16. juli 2006 hva skal jeg gjore. Er i Ecuador og minne brikkene mine er fulle. Skal jeg brenne en cd eller finnes det andre metoder som er enklere og gir bedre kvalitet og mulighet for redigering seinere??? Hjelp hjelp. Lenke til kommentar
no_viking_no Skrevet 16. juli 2006 Del Skrevet 16. juli 2006 hva skal jeg gjore. Er i Ecuador og minne brikkene mine er fulle.Skal jeg brenne en cd eller finnes det andre metoder som er enklere og gir bedre kvalitet og mulighet for redigering seinere? Hjelp hjelp. 6501165[/snapback] brenn i vei..... selv om du brenner bilder på CD, tapper du ikke kvalitet på bilder..... kommer du hjem, så er det bare sette inn CD og redigere..... Lenke til kommentar
PerB Skrevet 16. juli 2006 Del Skrevet 16. juli 2006 Brenn kpi på CD. Gå til en annen foroforretning å lag en kopi av et tilfeldig bilde fra CDen. Hvis dette går bra kan du slette på minnebrikkene. (Jeg antar at kjøp av flere minnebrikker ikke er en løsning og at du ikke har tatt med harddisk for lagring av bilder). Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 16. juli 2006 Del Skrevet 16. juli 2006 Bare sjekk at de bruker CD'r av en viss kvalitet, og sjekk at bildene virkelig er på CD'n før du sletter bildene (spør i butikken om å få se CD'n i en datamaskin). De som vil være helt sikre, brenner to CD'r og sender den ene hjem til seg selv i posten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå