Gå til innhold

Nyhet: Mursteinen er tilbake

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gråter du deg i søvn over savnet av de gigantiske mursteintelefonene? Nå kan du tørke tårene og hilse på Micro-T.

Les mer

6501125[/snapback]

Hehe, jeg husker tilbake til 1994 tror jeg det var. Min første mobiltelefon var denne Motorola mursteinen. Klarte meg jo fint med den på den tid, får meg til å tenke over hvor fort ting har utviklet seg siden den gang, er tross alt bare 12 år siden. Men det får meg også til å tenke over hvor bortskjemte vi har blitt, når tester i dag kaller telefoner som Nokia N91, N80 og andre som er litt over snittet i størrelse, for mursteiner...

Denne retro mursteinen er noe jeg garantert ville kjøpt om den kom hit. Bare det å sitte på en kafè eller en buss, mens alle sitter med sine små telefoner og prater i vei, og så dra denne saken opp av innerlommen (jeg har store innerlommer) og ta en samtale... Ville vært ubeskrivelig moro og sett reaksjonen til folk.... :D

Lenke til kommentar
Med tanke på størrelsen til den der kunne de jo fått standbytiden opp i flere uker og taletiden opp i ett par dager om de gadd å satse på skikkelig batteri... :p

6502559[/snapback]

Ja, tenkte på det samme, den har jo potensiale til å ha monsterlang batterilevetid, telefonen min er ikke så stor, og den går ett par uker med mitt bruk, så den burde jo kunne gå minst en måned.

AtW

Lenke til kommentar
Nå mangler vi 97! :p

Hvis prisen ikke var for stiv, og hvis det hadde gått an og bestilt en alene, hadde jeg garantert kjøpt den!  :tease:

6501821[/snapback]

Nå mangler vi 96! :p Fy fader, vurderer seriøst å importere 100 stykk her, den var jo helt rå!

Fant en telefon på Ebay! Motorola's murstein.

Endret av Westen
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...