Gå til innhold

Din favoritt instance


Hva er din favoritt-instance? Hæ?  

220 stemmer

  1. 1. Hva er din favoritt-instance? Hæ?

    • The Deadmines
      13
    • Shadowfang Keep
      5
    • The Stockade
      1
    • Gnomeregan
      5
    • The Scarlet Monastery
      27
    • Uldaman
      6
    • Temple of Atal'hakkar (The Sunken Temple)
      4
    • Blackrock Depths
      6
    • Lower Blackrock Spire
      0
    • Upper Blackrock Spire
      7
    • Stratholme
      8
    • Scholomance
      2
    • Molten Core
      15
    • Blackwing Lair
      24
    • Zul'Gurub
      15
    • Naxxramas
      15
    • Ragefire Chasm
      0
    • Wailing Caverns
      5
    • Blackfathom Deeps
      2
    • Razorfen Kraul
      1
    • Razorfen Downs
      2
    • Zul'Farrak
      11
    • Maraudon
      12
    • Dire Maul
      5
    • Onyxia's Lair
      9
    • Ahn'Qiraj 20
      7
    • Ahn'Qiraj 40
      12


Anbefalte innlegg

Stratholme, ingen tvil. En av de veldig få instancene som fanget den finfine stemningen fra WC3, brennende bygninger, zombier, crypt fiends, abominations og ziggurats.

 

Verste.. BRD er et jævla mareritt, en gigantisk labyrint som jeg aldri har helt fått til å henge sammen etter halvannet år.

6518656[/snapback]

 

Skal vi ta oss en tur når jeg kjøper nytt kort da? 2-3 uker til tho..men brd er konge, nå man først kan det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
The smake is like the bake. Jeg skipper glatt BRD med alle charene mine, eneste er MC-attunement og coffer-runs.

6518927[/snapback]

Igjen, litt av det samme som Uldaman for min del, BRD er en instance jeg gjerne skipper, men det er fordi så få gidder å bli med på den. Den er jo helt gigantisk, massiv, en hel by, men så mye lore og så mye kult, hele lvlinga og historiene og konfliktene der fra 1-60 har jo bygget opp om dette imho.

 

Den er lang(jææææævli lang) og komplisert, har flere vinger og et par ulemper(nøkler og faenskap), og huser tilfeldigvis tidenes hat-quest(Jailbreak og forgjengerene til Jailbreak). Blackrock Depths(m/ Molten Core) er uten tvil, helt suverent det kuleste instancekonseptet i wow syns jeg, men det er ikke det som er mest gøyalt å gjennomføre ;)

Endret av Carl M
Lenke til kommentar

Hem, joda:

 

1: Zul Gurub. Selv om jeg bare har vært med på de fire første bossene, digger jeg dette stedet. Lyst, livlig og gjennomført. Alltid artigere å slåss mot troll enn det er å sloss mot bugs/giants/etc. :)

 

2: Zul Farrak: Nok engang slår min fascinasjon for troll til. Nok av utfodringer, greie drops for levelen og også en lys og livlig instance.

 

3: Stratholme: En instance som man faktisk kan gjennomføre ganske raskt, med fine drops og somregel liten motstand. Kul stemning med forlatte hus og gater, noe som fikk det til å krype nedover ryggen min første gangen jeg var der.

 

Dog, skal nevnes at jeg aldri har vært i BWL/AQ40/Naxx, så kan ikke si noe om dem. Men utifra bilder/filmer, så ser Naxx utrolig tøft ut, med utrolig mange bosser som Blizzard har gjort en god jobb med.

Lenke til kommentar
Hehe, du klarte ikke å holde deg unna? :)

 

Må jo få litt gear til magen nå etterhvert, så joda..

6519413[/snapback]

 

Skal til syden nå den tjuefemte. Blir der i to uker. Må surre med noe etter det. Du husker vel nicket... (Jeg har endel å holde styr på av dine nicks, så..)

Lenke til kommentar

på topp 4 i blandet rekkefølge

 

1.SM: først lib så arm og til slutt cath. husker hvor imba vi følte oss når vi tokk

de første gang, i den rekkefølgen

2.DM: noen av de kuleste bossene i hele spillet

van cleef og mr smithe.

3.BRD: så mye man kan gjøre der og PHAT LOOT :p

4:Strat UD: måtte spille WC3; reign of chaos igjen etter at jeg

hadde vært her for første gang

 

på bånn

 

stockades; kjedelig og ingen drops

ST; så lett å rotte seg bort eneste pluss er siste boss erenakius

AQ: KJEDELIG!

Uldaman: whipa jo faen meg hele tiden her med nesten alle PUGs

Endret av drood
Lenke til kommentar

Min store favoritt gjennom tidene er SM.. Fantastisk instance til level'en.. Består av harde fighter for den lvl-rangen SM er ment for, og jeg liker grafikken der inne, de får fram en skikkelig "kloster" look.

 

Ellers kan jeg vell ikke nekte for at jeg har likt deadmines meget godt. Har vell noe at det var min første instance, og det var en skikkelig stor opplevelse for meg. Husker jeg ble så overrasket over båten inne der osv. Gode gamle tider når ingen var 60 og sa gief epixx:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...