Gå til innhold

Din favoritt instance


Hva er din favoritt-instance? Hæ?  

220 stemmer

  1. 1. Hva er din favoritt-instance? Hæ?

    • The Deadmines
      13
    • Shadowfang Keep
      5
    • The Stockade
      1
    • Gnomeregan
      5
    • The Scarlet Monastery
      27
    • Uldaman
      6
    • Temple of Atal'hakkar (The Sunken Temple)
      4
    • Blackrock Depths
      6
    • Lower Blackrock Spire
      0
    • Upper Blackrock Spire
      7
    • Stratholme
      8
    • Scholomance
      2
    • Molten Core
      15
    • Blackwing Lair
      24
    • Zul'Gurub
      15
    • Naxxramas
      15
    • Ragefire Chasm
      0
    • Wailing Caverns
      5
    • Blackfathom Deeps
      2
    • Razorfen Kraul
      1
    • Razorfen Downs
      2
    • Zul'Farrak
      11
    • Maraudon
      12
    • Dire Maul
      5
    • Onyxia's Lair
      9
    • Ahn'Qiraj 20
      7
    • Ahn'Qiraj 40
      12


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Uldaman var stort for et år siden.. Stooor sjef. Mye whiping og første møtet med taktikk. Ganske okei.

 

Princess run i Maraudon er ganske pent, men jeg må si at BRD vinner pga livet der inne. Masse forskjellig, fantastisk mye å gjøre der. Samt veldig bra loot.

Lenke til kommentar

De fem gøyeste instancene:

 

1. BWL - Forholdsvis krevende, bra loot, spennende + gir en spesiell tilfredsstillelse å downe bossene (noe som seff også gjelde for AQ -->, men for meg er BWL noe spesielt)

 

2. Ruins of AQ (20-manns) - Annerledes bossfights enn hva vi er vandt med fra andre instances, god loot (Nefarian quality++ på mye av det Ossirian dropper) og en mystisk stemning. Rett og slett et fascinerendes sted med en meget god historie bak seg (noe som selvfølgelig også gjelder AQ40).

 

3. Inner Maraudon (Maraudon Bossrun/Princessrun) - Vakkert, mystisk stemning og grei loot i forhold til lvl. Princess byr dessuten på en utfordring, noe få andre bosser i spillet gjør med unntak av bossene i MC, BWL, AQ, osv.

 

4. Scarlet Monastery - Mystisk stemning, fascinerende motstandere mye pga godt scriptede fights som en person nevnte tidligere i tråden, i tillegg til at the Scarlet Crusade også er ganske så fascinerendes i seg selv etter min mening. Som en annen også nevnte, føles det spesielt og litt ekstra spennende å løpe gjennom fiendtlig territorium, ihvertfall i starten.

 

5. Stratholme living side - Mystisk stemning, fascinerendes motstandere, Righteous Orbs (=masse gull på ah) + to boe set-gloves (Devout og Lightforge) = masse gull på ah. En instance som er bra å farme, og som i tillegg er ganske moro.

 

 

De fem kjedeligste instancene:

 

1. Stockades - Sucky drops og veeeeldig KJEDELIG! Konseptet i seg selv er kult nok, men dårlig gjennomført.

 

2. Blackrock Depths (BRD) - Labyrint, tar laaaang tid å fullføre og alt sett under ett lite underholdendes.

 

3. Uldaman - Rett og slett kjedelig!

 

4. Gnomeregan - Også denne er rett og slett kjedelig.

 

5. Lower Blackrock Spire (LBRS) - Kjedelig enkelt og greit.

Endret av TJ
Lenke til kommentar

Har vært innom alt untatt Nax så der vet jeg ikke hvordan det er.

Uansett AQ likte jeg ikke, MC kjedelig. Eneste high end jeg likte var BWL fordi det var utfordrende. AQ 40 var også det, men nei.. bugs har jeg aldri likt.

ZG også et kult instance, men det er jeg lei.

 

Rangert over alt av High End er faktisk 5 man instancer bedre likt hos meg.

 

1. Scarlet Monestary

2. Maruadon (inner)

3. Shadowfang Keep

 

De 5 man instancene der blir jeg aldri lei. :love:

Lenke til kommentar

Har alltid vært fan av både Zul'Farrak og Zul'Gurub :) Noe spesielt med de som ikke ligner resten av spillet!

 

Og Shadowfang Keep er nesten synd at er så lav lvl, for den instancen er dritkul og bra lagd!

 

Av de jeg ikke liker er det vel Uldaman og Gnomeregan. Har aldri klart de, vet ikke hvorfor. Man et besøk der var nok :p

Lenke til kommentar

1. BRD, veldig bra laget igrunn men quest der tar litt lang tid. Men her finns det mye som mange ikke har sett. Har nok vært der selv 50+ men ikke vært igennom hele instancen ennå.

 

2. Naxx, utrolig pent laget. Meget god stemning der inne.

 

3. Igrunn ikke sikker. AQ20/WC/SFK muligens.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...