Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

D-link di 624 wireless router problemer!

Anbefalte innlegg

Jeg har en D-link DI 624 Wireless Router 54 mbps. Problemet er at den virker ustabil og jeg får opp meldingen "nettverkskabel frakoblet" nesten hele tiden. Dette varer i maks et sekund eller mer noen ganger og jeg mister nettet. Får det tilbake ganske fort, men så skjer det igjen. Det skjer på bærbar pc med trådløst også. Mister forbindelsen hele tiden. Det er ganske irriterenes!! Kanskje jeg må oppgradere software/firmware elns? :hrm:

Har ikke så mye peiling, så hvis noen kunne hjelpe meg å finne link til der jeg kan oppgradere firmware/software så hadde det vært fint! Eller er det noen som kjenner til problemet og kan hjelpe meg? Jeg klikker snart! Har bestil adsl2+ og vil helst ha problemet fikset før jeg får dette. :cry:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

kjører også Dlink DI-624 mot NGT..... hadde sånne problemer når jeg kjøpte router. anbefaler for det første å laste ned nyeste firmware:

http://www.dlink.no/?go=3M35LLL89o0YcjdYDr...enYZ46/HtO6/jA=

hvis det ikke hjelper, så er det sikkert noe med konfigurasjon..... hvis du konfigurerte router med wizard, så kommer du ikke langt. du må inn i avansert konfigurasjon.....

prøv først det med firmware oppdatering. hjelper ikke dette, send meg PM og skal sende deg noen bilder hvor du burde gå in og forandre et par ting.....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...