Gå til innhold

D600, "skrapelyd" i sliden?

Anbefalte innlegg

Heisann.

Har kjøpt meg en D600, men det første jeg la merke til var at når jeg slidet opp skjermen hørte jeg tydelig at det skrapte mellom skinnene. Testet med en kamerat sin og han har ikke samme lyd.

Dette er ganske irritasjonsmoment for meg og jeg lurer derfor på om dette vil "gå seg til", eller om jeg bør bytte mobil?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Heisann.

Har kjøpt meg en D600, men det første jeg la merke til var at når jeg slidet opp skjermen hørte jeg tydelig at det skrapte mellom skinnene. Testet med en kamerat sin og han har ikke samme lyd.

Dette er ganske irritasjonsmoment for meg og jeg lurer derfor på om dette vil "gå seg til", eller om jeg bør bytte mobil?

6501046[/snapback]

Var den veldig høy, eller var den så lav at du må legge den inntill øret og slide? For om du hører den bra uten å ha den inntill øret, er det nok noe muffins..

Lenke til kommentar

Hører den bra uten å ha den inntil øret når jeg har TVen på, så da kan jeg tenke meg at det er noe muffens.

edit;

Var innom og forklarte problemet idag. Selgeren gikk og henta en ny mobil, også denne hadde samme lyden. Jeg sto på mitt og sa at jeg hadde en kamerat som også hadde kjøpt lik mobil, men han hadde ikke slike lyder. Han gikk og henta en ny mobil, og vips, den var nærmest lydløs.

Så fant jeg ut at den første han hentet var enda en Netcom-låst telefon (slik som den første jeg kjøpte), mens den andre han hentet var en Tele2-mobil. Er derfor mulig at det finnes noen Netcom-parti som er defekte (i den form av at du ikke liker at mobilen lager slike lyder når du åpner den).

For your information :)

Endret av duxo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...