Datacalibel Skrevet 16. juli 2006 Del Skrevet 16. juli 2006 Er stor Nirvana fan, og trenger litt hjelp her! Så lurer på: Hvor kan jeg få kjøpt platene Nevermind In Utero Bleach Incesticide Og vil også ha liveplater som Unplugged In New York From The Muddy Banks Of The Wishkah Vil også kjøpe Boksen With The Lights Out Men de 4 albuene øverst er viktigst! Kan noen hjelpe meg, har lett på Freerecordshop.no og skiven.dk, men de har enten bare ei plate, og så er det utsolgt, tviler på at dem tar inn mer Nirvana! Elsker den gruppa, så er veldig takknemlig om dere hjelper meg her! Vil helst bestille fra Norge, og helst ikke utafor scandinavia! Mvh Joachim Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 16. juli 2006 Del Skrevet 16. juli 2006 Prøv på platekompaniet.no Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 16. juli 2006 Del Skrevet 16. juli 2006 Play.com har dei fleste skivene du etterspør. Dei holder til i Storbritannia, men det har ingenting å si. CDene blir sendt en og en så du slipper moms og dei sender rimlig raskt. Lenke til kommentar
Datacalibel Skrevet 16. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2006 Ok! Men må jeg være medlem eller noe der? Kjipt å melde seg inn i alt mulig :S Er det noen som er medlem av platekompaniet som kan sjekke om de har nirvanaplatene inne? Det står ingenting om de har noe inne eller ikke, og jeg vil ikke melde meg inn for kun å sjekke! Takk for tipsene! Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 (endret) Unnskyld, men er det mer enn kaffe i kaffekoppen din? Nirvana på platekompen Endret 17. juli 2006 av neitakk Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 Samanlikn prisane på Play.com og Platekompaniet, kjøp der du får best pris. Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 (endret) Ikke glem http://www.cdon.no De er som oftest billigst... (siden trådstarter er fra Ålesund, har nok det stor betydning, hehehe) Endret 17. juli 2006 av neitakk Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 Jepp, CDON må ein ikkje gløyme. Kjapt rekna kom det på 330 pluss frakt på CDON, ikkje inkludert With The Lights Out, den var dyrast på CDON, 70 kroner forskjell frå Platekompaniet. På Play.com vart det 490,-, men det kjem vel eit ekstra gebyr her. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 (endret) Ok! Men må jeg være medlem eller noe der? Kjipt å melde seg inn i alt mulig :S Er det noen som er medlem av platekompaniet som kan sjekke om de har nirvanaplatene inne? Det står ingenting om de har noe inne eller ikke, og jeg vil ikke melde meg inn for kun å sjekke! Takk for tipsene! 6501098[/snapback] du gadd ikke å gå inn der å sjekke engang ? må ikke være medlem bare for å se igjennom vettu. Endret 17. juli 2006 av Thomas_H Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 NevermindIn Utero Bleach Incesticide Og vil også ha liveplater som Unplugged In New York From The Muddy Banks Of The Wishkah Vil også kjøpe Boksen With The Lights Out 6500984[/snapback] Amazon.co.uk: Nevermind: £4.97 In Utero: £4.97 Bleach: £5,97 Incesticide: £5,97 Unplugged In New York: £5.97 From The Muddy Banks Of The Wishkah: £7.97 Amazon.com - Marketplace: With The Lights Out: Nypris: $24.99 -> Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 Du kan jo lage en albumguide og etterpå? Lenke til kommentar
Datacalibel Skrevet 24. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2006 Har sett på platekompen, men hvor står det om cd`en er inne eller ikke? Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 På Play.com vart det 490,-, men det kjem vel eit ekstra gebyr her. 6504498[/snapback] Ingen ekstra gebyrer på Play.com, nei. De sender CD'ene hver for seg, så man slipper toll. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 Har sett på platekompen, men hvor står det om cd`en er inne eller ikke? 6547593[/snapback] Spiller det noen rolle? Må du ha plata innen noen dager? De platene som eventuelt ikke er inne, bestilles/er bestilt og kommer på lager i løpet av noen dager. Så med mindre du er i voldsomt hastverk etter å få dem, er det bare til å bestille. Lenke til kommentar
Meits Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 Hva med en vanlig, norsk platesjappe? Lykke til, det må være frustrerende å være stor fan av et band, og ikke ha en eneste plate med dem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå