Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Fusk i motoren på ei tohjuls slåmaskin

Anbefalte innlegg

Hei! Eg lurer på om de veit kva som kan vere gale. Motoren er tre år gamal. I fjor vart han raparert for vatn i oljen. No fuskar han. Han gassar og slepp opp, gassar og slepp opp. Har ikkje hatt problem med han tidlegare. For å prøve, så slo eg på choken. Då gjekk motoren nokonlunde normalt slik han gjer når choken er på. Nokon sa at det kanskje var fordi blandingsforholdet mellom luft og bensin ikkje var rett justert. Det er merkeleg, for han har gått bra berre for få dagar sidan. Eg har lyst til å ordne dette sjølv. Er det berre ei justering, skal tru?

Eg vil vere takknemleg for fleire svar og fleire alternativ :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Høres ut som turtallsregulatoren trenger en justering.

To roterende vekter inne i motoren sørger for å gi tilbakemelding om turtallet til forgasseren via et stag. Kan være noe her.

Samtidig så er det greit å bytte plugger, drenere forgasseren for skit og bytte luftfilter.

Lenke til kommentar
Høres ut som turtallsregulatoren trenger en justering.

To roterende vekter inne i motoren sørger for å gi tilbakemelding om turtallet til forgasseren via et stag. Kan være noe her.

Samtidig så er det greit å bytte plugger, drenere forgasseren for skit og bytte luftfilter.

6501317[/snapback]

Ja, det skal eg sjå på! Takk skal du ha. Det kan godt vere at det er noko der. :)

Lenke til kommentar

Gressklippertraktoren til bestefaren min var alltid slik. Det hjalp å justere den fjærbelastede skruen i bunnen av forgasseren, som påvirker flottørstanden. Vri litt, så hører du fort om det blir endring i turtallet. Når motoren går slik, tyder det på at den går for magert (for mye luft I blandinga). Husker ikke hvilken dreieretning på skruen som gir fetere blanding, men dette finner du ut.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...