Agger Skrevet 17. oktober 2002 Del Skrevet 17. oktober 2002 i booten, før windows log on, blir det svart skjerm. Da jeg restarter funker allt. hva er galt? Lenke til kommentar
Agger Skrevet 18. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2002 Ingen som vet? Lenke til kommentar
SinIC Skrevet 18. oktober 2002 Del Skrevet 18. oktober 2002 Prøv å klokk ned prossesoren litt.. Enkelt og greit. Lenke til kommentar
Agger Skrevet 20. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2002 Det som er at dette skjedde mellom 2 dager jeg ikke hadde gjort noe med systemet. Tviler sterkt på at det er klokken, siden denne har vært stabil lenge! Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 20. oktober 2002 Del Skrevet 20. oktober 2002 Quote: Agger skrev (2002-10-20 12:10):Det som er at dette skjedde mellom 2 dager jeg ikke hadde gjort noe med systemet. Tviler sterkt på at det er klokken, siden denne har vært stabil lenge! Har du problemer med din pc så er det første du gjør er å klokken ned. Selv om pc'en funker fint nå så er det ikke sikker at den gjør det dagen etter, Overklokking er en god grunn for problemer med din pc. Du må finne ut hva som er grunnen til ustabiliteten, Varme er det største problemet. Lenke til kommentar
Agger Skrevet 26. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2002 Problemet virker å være løst. Jeg klokket opp fsb 1 Mhz, fra der den stod og den bootet normalt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå