Gå til innhold

xbox live i usa i november

IntelAmdAti

Anbefalte innlegg

http://www.itavisen.no/art/1299743.html

i linken over står det om xbox live, xbox live kommer til usa om høsten og en xbox-mann gjettet at det ville komme til norge i sommer. men det gjenstår og se hvor mange prosent som kan få live i hus.

playstation 2 sin live-spilling kommer kanskje før sommer, men det gjenstår å se hvordan det vil gå - ingen vil kjøpe online kit med mindre det er gode online spill og ingen vil lage online spill om ingen har online-kit.

leste at xbox eiere må ut med ytterlige ca 450 kroner for å få online-kit, for meg virker det som om du får halvparten av delene når du kjøper xbox, en trenger jo ekstrautstyr for og gjøre alt microsoft reklamerer for - skal jeg ha xbox venter jeg til prisen synker og gode spill kommer :smile:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:

Den 2002-10-17 14:55, skrev evil_snowman:

..leste at xbox eiere må ut med ytterlige ca 450 kroner for å få online-kit, for meg virker det som om du får halvparten av delene når du kjøper xbox, en trenger jo ekstrautstyr for og gjøre alt microsoft reklamerer for...

Pakka inneholder 2 bundla spill, headset med mic, minnekort og software... da er vel ikke 450 schpenn for urimelig å betale "ekstra" Dette inkludere dessuten et års abonnement...

Lenke til kommentar

det kan være dritbillig eller vanvittig dyrt - kommer anpå hva det er en får for 450 kroner, xbox sin linkkabel er ett eksempel noe som er vanvittig dyrt, 250 kr ca for 3m koster den, i den lokale datasjappen får en 25m ledning for 150 kr og 3m ledning koster vel en 70 kr.

de to gratis spillene er de 2 mest solgte som alle allerede har eller det som er dårligst og minst kjøpt, men det vet en jo ikke før det blir lansert, og jeg venter i spenning. kommer det 2 bra online spill med i pakka så kanskje jeg kjøper meg xbox og live.

Lenke til kommentar

Begynner du å skifte "team" el_polla ? Siden du skriver delvis positive ting om Xbox ?!?

450,- er svært billig, siden det inkluderer en hel del ting, bl.a. headset og 1 års medlemskap.

Sammenligner man med tilbudet til de andre konsollene, så blir det jo gratis å regne med. Til PS2 må man jo bl.a. kjøpe harddisk og betale avgift for hvert eneste spill man vil spille online.

Se denne posten forøvrig

http://forum.hardware.no/viewtopic.php?top...um=77&replies=4

:grin:

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-10-18 15:07, skrev b-duvaland:

Begynner du å skifte "team" el_polla ? Siden du skriver delvis positive ting om Xbox ?!?

450,- er svært billig, siden det inkluderer en hel del ting, bl.a. headset og 1 års medlemskap.

Sammenligner man med tilbudet til de andre konsollene, så blir det jo gratis å regne med. Til PS2 må man jo bl.a. kjøpe harddisk og betale avgift for hvert eneste spill man vil spille online.

Se denne posten forøvrig

:grin:

bruk mitt nye nick da. skrive delvis positive ting om xbox? skifte side? har du misforstått noe eller? :razz:

jeg liker ikke xbox, kunne ramset opp med ting som jeg ikke liker med den. men kommer det spill til den kjøper jeg den med engang, jeg kjøper ikke en konsoll fordi konsollen er bra... det er spill jeg er ute etter og da kan konsollen være så fin, stygg, bra eller dårlig uten at jeg tenker noe særlig over det.

prisen for det kittet kan være dyr, eller en billig generøs gave ifra ms, headsettet kan koste 10 kr på nille og spillene være dårlige og en rekke andre ting. men det blir jo spennendes og se, blir det 2 spill jeg liker kjøper jeg kanskje en xbox og sånn online-kit.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...