Kjekssjokolade Skrevet 16. juli 2006 Del Skrevet 16. juli 2006 (endret) Jeg og noen andre har laget noe rolig instrumental musikk, men det den mangler, er noen rolige lyder... Tenkte på fuglekvitring, rennende vann o.l (Ambient sounds, eller noe slikt) Men problemet er at vi ikke har noe bærbart lydopptager, har jo på tlf og mp3 med reocd mulighet, men det blir ikke bra nokk.... Så jeg lurte på om det fantes en side, eller to, der det var lagt ut en del lyder man kunne bruke til slikt? Takk for svar -Sigve Endret 16. juli 2006 av kt600 Lenke til kommentar
Amped Skrevet 16. juli 2006 Del Skrevet 16. juli 2006 Aner ikke hvordan denne er, men gratis er det visst... http://www.a1freesoundeffects.com/noflash.htm Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 16. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2006 Takker skal sjekke nå, har vært å et par steder, skjønner godt hvorfor de var gratis.. Noen som vet om noen virkelig gode sider, med gode lyder? Lenke til kommentar
Amped Skrevet 16. juli 2006 Del Skrevet 16. juli 2006 Vel, virkelig gode lyder må du betale for... http://www.mi7.com/ Lenke til kommentar
BorN Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Du har jo alltids the Free Sound Project. Siden har en mengde lyder som brukerne selv laster opp. Noen lyder er dårlige, men det finnes utallige bra tromme- og instrumentlyder som jeg bruker hvis jeg får lyst til å lage musikk. Skal finnes en god del naturlyder også, bare søk på "ambience". Trenger registrering når du skal laste ned noe, men det er helt gratis. Etter at du har registrert deg, klikker du på linken du får i e-postkassa, og du er i gang. Et litt sent, men viktig svar. Lenke til kommentar
Beges Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Takk for linken, BorN! Har lett etter en slik side lenge Lenke til kommentar
BorN Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Ja, siden er veldig bra! Finner det meste jeg leter etter, bare jeg vet hva jeg egentlig ser etter. Og jo flere, jo bedre, så hvis noen vet andre lignende gratislyd-sider så er det fritt fram for å poste den her! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå