Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Bærbar vil ikke starte windows

Anbefalte innlegg

Slo av pc'n ved å holde inn av knappen en dag. Og etter det vil ikke pc'n starte igjen. Den kommer til valgene mellom å starte normalt, safe mode, safe mode med nettverk og siste konfigurasjon som virket. Har prøvd alle valgene nå uten hell. Kommer ikke lengre enn første XP-loade-logon eller no. Da starter den på nytt...

Ja, det er forresten en prix-pc...

Ser også at det kommer opp en "blåskjerm" før den starter på nytt. Men den er der bare i et kvart sekund, så jeg rekker ikke å lese hva som står.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan være mange ting... Har selv hatt det problemet..

Kan være : Virus - Batteriet er gåent - Batteriet er flatt - osv ;) andre folk som kan dette mye bedre en det jeg kan..

Endret av Jokka
Lenke til kommentar

Har bare recovery-CD. Har prøvd å legge inn start-up filene og driver filene på nytt. Kan alltids formatere, men jeg vil ikke miste noen av filene. Bilder og slikt.

Batteriet kan jo ikke være flatt. For den kan jo stå lenge i "valgmodus-siden". Laderen står jo også i. Kan selvfølgelig være virus, men jeg klarer jo fortsatt ikke å komme meg inn på windows. :mad:

Lenke til kommentar

Hei!

Jeg foreslår at du redder innholdet fra pcen ved hjelp av en Linux-boot-cd som Knoppix eller Ubuntu, og brenner ut filene dine eller noe sånt. Så legg inn Windows på nytt. (jeg misliker slike recovery-cder nettopp på grunn av slikt)

Hilsen,

efikkan.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...