Gå til innhold

Hvit Audi 80 stjålet i Lillestrøm lørdag 15.juli

O.J

Anbefalte innlegg

Får håpe du er heldigere enn hva jeg var.

Hadde en Audi 100 som ble stjålet på Hamar før jul en gang.. Tok to dager før noen fant den langt inni skogen i Nord-Odal kommune, utbrent og strippa for alt av verdi :mad:

Har bodd to år på Hamar nå, og i løpet av den tiden har jeg opplevd følgende:

* Hærverk: Alle ruter knust og dekk punktert. Egenandel 2000kr

* Innbrudd: Bilstereo, solbriller, CDer ++. Egenandel 4000kr

* Hærverk igjen: Knuste ruter, og full bilen i brannslokningspulver. Egenandel 2000kr

* Biltyveri: Egenandel 4000kr

Har en pen bunke med annmeldelser og like mange henleggelser liggende :no:

Fatter i grunn ikke hvorfor jeg har vært så utsatt heller. Alle bilene har vært eldre enn 1995 og kostet meg max 50000. Menmen, nå har jeg alarm + parkering i overvåket og låst parkeringshus :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er veldig lite verdi jeg har på bilen utenom selve bilen.

har ikke anlegg på bilen, bare to høytalere foran som fulgte med bilen.

tok av dekslet til cd-spilleren når jeg gikk ut.

har vanlige tøy-seter, ikke skinn eller noe.

hva skal dem få ut av bilen? er jo risiko å kjøre rundt med den. prøver de å sette på nye falske skilter da eller?

håper dem setter den fra set ett eller annet sted uten noe ødelagt.

ps:

får jeg igjen noe på bilen med bare ansvarsforsikring?

Endret av O.J
Lenke til kommentar
Er veldig lite verdi jeg har på bilen utenom selve bilen.

har ikke anlegg på bilen, bare to høytalere foran som fulgte med bilen.

tok av dekslet til cd-spilleren når jeg gikk ut.

har vanlige tøy-seter, ikke skinn eller noe.

hva skal dem få ut av bilen? er jo risiko å kjøre rundt med den. prøver de å sette på nye falske skilter da eller?

håper dem setter den fra set ett eller annet sted uten noe ødelagt.

ps:

får jeg igjen noe på bilen med bare ansvarsforsikring?

6504091[/snapback]

Som politiet sa til meg så var bilen min mest sannsynlig brukt "i sammenheng med annen kriminell handling" eller "kjørt til et avsidesliggende sted for så å strippe den for verdi". Bilen bar i allefall preg av å ha blitt kjørt temmelig stygt til stedet hvor den ble funnet. Felgene var helt fucka og bilen hadde stort sett bulker og riper over alt :thumbdown:

Angående forsikring er jeg desverre redd du kan glemme å få igjen noe som helst. Delkasko er nok et minimum for å dekke tyveri/hærverk o.l. Sjekk med forsikringsselskapet ditt for å være sikker. Her kan du i allefall se hva delkasko dekker hos IF. Husk også å melde tyveriet til forsikringsselskapet så fort som mulig om du ikke allerede har gjort det.

Lenke til kommentar

Da var bilen min igjen :)

en kamerat av meg fant den på en parkeringsplass i nærheten, ved en ren tilfeldighet.

ringte politiet med en gang, og kjørte bilen hjem til meg.

ingenting er ødelagt på den, utenom alle låsene og tenninga. blir litt styr å få ordnet det.

grr, skulle fått tak i den dritten som har kjørt rundt med bilen min ass :realmad:

Lenke til kommentar
Da var bilen min igjen :)

en kamerat av meg fant den på en parkeringsplass i nærheten, ved en ren tilfeldighet.

ringte politiet med en gang, og kjørte bilen hjem til meg.

ingenting er ødelagt på den, utenom alle låsene og tenninga. blir litt styr å få ordnet det.

grr, skulle fått tak i den dritten som har kjørt rundt med bilen min ass :realmad:

6531633[/snapback]

Gratulerer med å ha fått igjen bilen! :) Skulle ønske alle var så heldige ;)

Blir vel litt stress å bytte låser og tenning, men regner med det skal være mulig å få tak i noe brukt en eller annen plass :)

Lenke til kommentar

Han ringte meg litt senere. hadde kommet en fyr bort til der bilen var parkert, sett seg litt rundt og så stukket av.

han prøvde å følge litt etter han, men han snudde seg hele tiden og virka nærvøs, så kameraten min turte ikke.

Lenke til kommentar
Han ringte meg litt senere. hadde kommet en fyr bort til der bilen var parkert, sett seg litt rundt og så stukket av.

han prøvde å følge litt etter han, men han snudde seg hele tiden og virka nærvøs, så kameraten min turte ikke.

6531689[/snapback]

Prøv å få kameraten din til å gi en beskrivelse av typen da, kanskje du kan parkere bilen din på samme p-plass igjen også sitte å vente i en annen bil...

Lenke til kommentar

6531689[/snapback]

Prøv å få kameraten din til å gi en beskrivelse av typen da, kanskje du kan parkere bilen din på samme p-plass igjen også sitte å vente i en annen bil...

6531832[/snapback]

Tenkte det jeg og, men litt for risikabelt. og lite godt som kan komme ut av det.

flere ting kan skje:

1. de kommer seg inn i bilen og får start på den før jeg og balltreet mitt får gjort noe. da kan de i værste fall få kjørt bilen av gårde.

2. politiet vil ikke sitte der og vente. ikke ulovlig å gå bort til en bil, og kan ikke bevises at det er de som har brukt den de siste dagene.

politiet bruker ikke ressurser på sånt.

3. vet ikke hvordan folk det er snakk om, ka være farlige typer. vil ikke sette meg selv eller noen andre i fare.

det er trolig ikke første gang disse folka har gjort noe ulovlig, og vil nok få betale for det de driver med før eller senere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...