Gå til innhold

returnere vare, jeg betale porto?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Quote:

uff... det blir dyrt for meg når jeg skal returnere 3 hoedkort og 3hardisker da...

Nei var svaret på spørsmålet ditt da. :wink: Du skal ikke dekke portoen så lenge det er feil med produktet..

[ Denne Melding var redigert av: Jan Roger på 2002-10-17 15:28 ]

Lenke til kommentar

Jeg sendte for ca en uke siden et hovedkort i retur til PS-data. Jeg renger med at de betaler portoen både for retur, og for det nye jeg skal få i posten (reklamasjons-sak). Jeg synes egentlig systemet for slike ting er helt på kanten. Her går jeg og venter på nytt hovedkort til min P4 2,4 mens prosessor og RAM synker i pris, og en annet aspekt som er enda verre, er at jeg ikke kan bruke systemet jeg egentlig skulle hatt for lenge siden! Dessuten ser jeg for meg at jeg får tilsendt det nye kortet i oppkrav, og ikke på døren, slik jeg bestilte pakken opprinnelig......

Alt i alt føler jeg kunden ligger dårlig ann i slike saker. Selv om jeg vet at webshoper må gradere seg mot svin.

Lenke til kommentar

Jeg sendte en mail til Komplett.no og etterlyste pengene mine etter at jeg hadde sendt inn min IBM-disk(ja, var ikke det overaskende)

Her er svaret:

Hei.

For å kunne gjøre dette trenger vi kopi av kvitteringen som du sendte med denne returen til oss, og kontonumemret ditt. Hvis du har denne kvitteringen og kan sende denne på mail til meg, med da kontonummeret ditt også skal jeg få han som tar seg av slikt til å gjøre det.

Mvh

KG

Så spurte jeg hvorfor vi som kunde måtte spørre etter tilbakebetalingen og fikk da dette til svar:

Hei.

Ja vi tregnger denne kvitteringen for å kunne betale tilbake dette til deg. Det med at vi ikke skriver dette på sidene våre er at det er såpass mye av de varene som kommer inn som blir testet ok, og for dem så dekker vi ikke frakten.

Mvh

KG

heh.. så siden de får inn så mange som ikke er defekte og derfor ikke skal få tilbakebetalt porto, så sender de ikke automatisk til de som har krav på d..? det kaller jeg et sleipt triks for å spare penger!

Har sett at Komplett har uttalt seg her på forumet før og kanskje de da kan fortelle meg hvorfor de gjør det slik? De har jo en database hvor de kan kjøre en "spørring" for å finne de som skal ha penger og de som ikke skal...

[ endret av ZoRaC den 2002-10-18 09:11 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...