Zpac Skrevet 16. juli 2006 Del Skrevet 16. juli 2006 Jeg har et ECS Extreme KN1 SLI Lite hovedkort som jeg har problemer med. Problemet er altså det at når jeg starter opp maskinen så blir den hengende i BIOS så jeg må trykke CTRL ALT DEL for å restarte og da fungerer den bra. Det må jeg gjøre vær gang pcen slår seg av. Jeg snakket med de jeg kjøpe hovedkortet fra og dem sa jeg kunne oppgradere biosen fra windows siden jeg ikke har diskett stasjon. De gav meg en link: http://www.ecs.com.tw/ECSWeb/Products/Prod...DetailName=BIOS . Jeg skjønner ikke hvordan jeg skal gjøre det osv. Hadde vært veldig flott om noen her kunne sagt åssen jeg gjør det "step by step". Lenke til kommentar
9hdoksaet4 Skrevet 16. juli 2006 Del Skrevet 16. juli 2006 Her er siden som du skal laste ned din BIOS-oppdatering fra. Det er den øverste utgaven du skal laste ned. Først laster du ned BIOS-oppdateringen, så kan du deretter laste ned "Flash Utility"! Siden du er usikker på hvordan du oppdater BIOS bør du lese det som står i linken til "How to use Winflash Utility?" Dette bør hjelpe deg et godt stykke på vei. Lenke til kommentar
Dr S Skrevet 16. juli 2006 Del Skrevet 16. juli 2006 Det du gjør er å laste ned BIOS oppdateringen og bruke WinFlash programmet som ligger på denne siden du ref. til Følg metoden som beskrives i BIOS programmet Lykke til! Lenke til kommentar
Zpac Skrevet 16. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2006 jeg gjorde det som sto og nå har jeg ikke problemet lenger....jeg liker dette forumet. Jeg har hatt mange sp gjennom tidene og har fått svar slik at jeg ikke lurer meg på under 2 timer...det er bra syntes jeg...Takk skal dere ha Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå