Ullsokk Skrevet 17. oktober 2002 Del Skrevet 17. oktober 2002 Hei! :smile: Skal vel bestille et Lian Li full aluminium fra microplex idag eller imorra.. Det følger med 3 vifter, og jeg har 3 fra før av! Det jeg lurte på var hvor mange vifteplasser det er i Lian Li toweret?? Skal vel fixe en vifte i toppen :wink: Hilsen Draco :wink: Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 17. oktober 2002 Del Skrevet 17. oktober 2002 Hvis du skal bestille på microplex, så står det nederst på siden eller.no Lenke til kommentar
Ullsokk Skrevet 17. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2002 Søren! kikka rundt på microplex, og testen som stod på microplex, og fant ut at det var plass til tre vifter... da får jeg kjøpe 2 Delta vifter til da, og så borre et hull i toppen til den siste..(4 tilsammen ) Det blir morro :wink: Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 17. oktober 2002 Del Skrevet 17. oktober 2002 Lian Li pc 70 har 2 foran 4 bak, pc60 har 2 foran 2 bak, 6087 2 foran 1 bak 1 toppen Lenke til kommentar
Ullsokk Skrevet 17. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2002 Skal ha dette jeg..! 2 foran og 1bak Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå