Gå til innhold

Et bilde som symboliserer musikk...

Anbefalte innlegg

Jeg skal være ærlig, denne posten er opprettet for å promotere helgens fotokonkurranse med tema "musikk". Jeg tror vi MÅ få en underkategori i bildekritikken snarest, eller et annet sted hvor det er mulig å finne igjen konkurransen. Vi har diskutert dette her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=600581

Fikk nettopp en PM fra en som etterlyste konkurransen, han hadde ikke funnet den igjen... Han er sikkert ikke den eneste, for jeg har fremdeles ikke mottatt noen bilder... Etter hva jeg har forstått fra tidligere arrangører, kommer bildene gjerne i siste liten, så jeg behøver vel ikke å få panikk enda. Men for alle dere som ikke har oppdaget den enda, her er en link: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=603420

Trodde selv at tema musikk ikke burde være så vanskelig, men mulig jeg har tatt feil. Men finner du ikke på noe kreativt, så hvorfor ikke ta bilde av deg selv, kjæresten, mora eller naboen din for den saks skyld som synger eller spiller gitar? Ta bilde av fugl som synger. Ta bilde av stereo-anlegget ditt. Ta bilde av musikk-samlingen din. Ta bilde av et instrument. Kanskje initialene i musikk betyr noe... Husk det viktigste er ikke å få til et supert bilde, det er det ingen som forventer på så kort forberedelse. Uansett hvor klisjéfylt det måtte høres ut, så er faktisk det viktigste er å delta...

For at denne posten ikke skal stride helt mot reglene legger jeg ved et bilde jeg tok fra en konsert i fjor høst.

PS! Dette bildet er selvsagt IKKE med i konkurransen. Men siden bildet nå er lagt ut, er det selsagt lov å komme med kommentarer til det... :)

Endret av sentimental
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
...hvorfor ikke ta bilde av deg selv, kjæresten, mora eller naboen din for den saks skyld som synger eller spiller gitar? Ta bilde av fugl som synger. Ta bilde av stereo-anlegget ditt. Ta bilde av musikk-samlingen din. Ta bilde av et instrument. Kanskje initialene i musikk betyr noe...

Eller ta bilde av en (ei :dribble: ) som står i dusjen å synger.

Med kamera på stativ og forsinket utløser kan du ta bilde av deg selv :wee:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...