Stig-Arne Skrevet 16. juli 2006 Del Skrevet 16. juli 2006 (endret) Sliter noe for jævlig med den nye routeren min. Største problemet er at den kan finne på å koble meg ifra internett i hytt og gevær. Men en annen ting er at det virker som om at den aldri klarer å laste ferdig sider, f.eks nå så står den fast på: "overfører data fra www.diskusjon.no", går jeg inn på hw.no så blir den stående på statistik.gallup.net. Men på enkelte sider kommer jeg aldri inn. Har en Dlink 514 som jeg brukte før, og den fungerer perfekt, men grunnen til at jeg byttet var at 524-Up har skriverserver, noe som fungerte veldig bra. Har ikke konfigurert routeren på noen spesiell måte, utenom å kjøre wizard, har aldri behøvd å konfigurere noe som helst for at ting skal fungere. Har oppdatert FW til 1.02 som er siste FW fra Dlink, uten at det hjalp noe som helst. Kan det være routeren som er gåen ? Edit: Glemte å føye til at selv inne i konfigureringen har jeg til tider problemer med å veksle mellom de forskjellige fanene. Og nå står den foresten på: "venter på stats.big-boards.com" Endret 16. juli 2006 av Stig-Arne Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå