Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

problemer med d-link

Anbefalte innlegg

Jeg har d-link 624 og speed touch 510i og alt fungerer utmerket til vanlig surfing.

Men det er noe rart som skjer når jeg spiller spill på nett, jeg får opp melding om at "connection to server broken" når jeg spiller men internett forbindelsen er i orden og det er det samme når jeg hører på radio på nett da ramler den ut ved jevne mellomrom mens internett forbindelsen fungerer utmerket siden jeg bruker å ha radioen på mens jeg surfer og surfingen fungerer utmerket men radioen hakker å ramler ut...

Når jeg kobler ut d-linken og bare bruker modemet så funger spill og radioen som bare det, har prøvd å oppgradere routeren uten at det hadde hjelp på dette problemet. virker jo nesten som om at routeren bytter signaler eller gjør noe siden det bare skjer når jeg spiller eller hører på radio.

Er det noen som vet kan dette kan være? :no:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har d-link 624 og speed touch 510i og alt fungerer utmerket til vanlig surfing.

Men det er noe rart som skjer når jeg spiller spill på nett, jeg får opp melding om at "connection to server broken" når jeg spiller men internett forbindelsen er i orden og det er det samme når jeg hører på radio på nett da ramler den ut ved jevne mellomrom mens internett forbindelsen fungerer utmerket siden jeg bruker å ha radioen på mens jeg surfer og surfingen fungerer utmerket men radioen hakker å ramler ut...

Når jeg kobler ut d-linken og bare bruker modemet så funger spill og radioen som bare det, har prøvd å oppgradere routeren uten at det hadde hjelp på dette problemet. virker jo nesten som om at routeren bytter signaler eller gjør noe siden det bare skjer når jeg spiller eller hører på radio.

Er det noen som vet kan dette kan være?  :no:

6499797[/snapback]

Prøv dette:

1:Du går inn på modemet ditt skrur det på som vanlig modem og bruker dlink ruteren som ruter (der må du skrive inn brukernavn og passord inne på og trykke connect)

2: Du kan skru av ruter funksjonen i dlinken og bruke den som en ren svistsj med basestasjon for trådløst

Lenke til kommentar
Sjekk her: www.portforward.com

6499984[/snapback]

Kor ska man finne hjelp der? synes det bare var rot der :cry:

6501674[/snapback]

Hei, no er jeg helt blank når det gjelder dette så er det mulig å få forklart dette litt bedre..skjønne ingenting :blush: må ha det inn med teskje :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...