Mercury Skrevet 10. desember 2001 Del Skrevet 10. desember 2001 Hei. Har et irriterenes problem. Jeg vill gjerne se på filmer på tv`n min spilt av fra pc`n. Har tv out med s-vhs, og en trådløs boks som sender signalene til tv`n min, men denne boksen har kun phono plugger evt, scart. Lyd høyre, lyd venstre og bilde. Det jeg er på jakt etter er en overgang ifra S-vhs til phono, evt scart. Er det noen som har vert borti en sånn overgang, evt. har noen ideer? Hilsen Mercury Lenke til kommentar
aschj Skrevet 10. desember 2001 Del Skrevet 10. desember 2001 Det kom en slik en med mitt gamle Matrox G400-kort om jeg ikke husker feil. Du kan også kjøpe en S-VHS/Composite/Dual-Phono -> Scart i hvilken som helst elektrosjappe. Lenke til kommentar
MartinGM Skrevet 11. desember 2001 Del Skrevet 11. desember 2001 Eller gjøre det enklere... klippe en s-video kabel... ta de to skjermene/jord tvinne, ta de to lederene avisolere & tvinne. Lodde lederene på "lederen" på phonopluggen og skjerm/jord på skjerm/jord. Lenke til kommentar
kingkong Skrevet 11. desember 2001 Del Skrevet 11. desember 2001 Quote: On 2001-12-11 18:26, killerost skrev:Eller gjøre det enklere... klippe en s-video kabel... ta de to skjermene/jord tvinne, ta de to lederene avisolere & tvinne. Lodde lederene på "lederen" på phonopluggen og skjerm/jord på skjerm/jord. ...og dette har du prøvd og vet virker ? Hvis man skal koble sammen to ledere bør man i det minste ha en spenningsdeler (to motstander) i mellom. Lenke til kommentar
MartinGM Skrevet 12. desember 2001 Del Skrevet 12. desember 2001 Selvsagt har jeg testa det!! Jeg blei såpass overrasket da jeg hørte det at jeg måtte teste det tvert... og det funka!! Composite er ikke annent enn chrominance og luminance i "en"... Lenke til kommentar
Mercury Skrevet 12. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2001 Det viste seg at jeg hadde fått med den kabelen til skjerm kortet, og det virker som det er bare koblet sammen som beskrevet av Killerost, takk skal dere ha. Hilsen Mercury Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå