Diablito2k Skrevet 16. juli 2006 Del Skrevet 16. juli 2006 (endret) Knipset et bilde av 2 tuborg flasker, iskalde. har klippet bildet bittelitt, justert litt på fargene og lagt på ramme. selv ble jeg storfornøyd. LINK til bildet (til de som vil se bildet alene) Endret 16. juli 2006 av Diablito2k Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 16. juli 2006 Del Skrevet 16. juli 2006 Ble jo nesten fristende med en øl nå jo, selv for en som ikke liker øl Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 16. juli 2006 Del Skrevet 16. juli 2006 Ble jo nesten fristende med en øl nå jo, selv for en som ikke liker øl 6499889[/snapback] Jeg fikk også lyst på en iskald en nå... Men alkohol-reklame er vel egentlig ikke tillatt i dette mongo-landet, er det vel? Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 16. juli 2006 Del Skrevet 16. juli 2006 Fine reklame-bilder! Men ville fått med bunnen på flaske til venstre også. Ellers skarpt og fint. Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 16. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2006 hehe, var neppe ment som reklame for noe som helst.. ellers takk for kritkk. jeg kuttet vekk bunnen siden jeg syntes det passet best i sin helhet. Lenke til kommentar
Antarctica Skrevet 16. juli 2006 Del Skrevet 16. juli 2006 Rått... Men jeg fikk ikke lyst på øl av den grunn Vi hadde ølsmaking i går... Drakk 20 forskjellige sorter, og mot slutten var vi blitt rimelige fulle, og magen ville ikke mer tilslutt!! Men du har fanget et bra bilde her, som absolutt gjør det fristende med en kald utepils Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 16. juli 2006 Del Skrevet 16. juli 2006 Ble tørst nå. Sadist, det er søndag og eneste alternativ er å drikke dyr pils på et utested. Hadde du ventet til i morgen med bildet, så kunne jeg ha løpt i butikken. Dårlig gjort å legge ut et så fristende bilde på en dag som i dag. Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 16. juli 2006 Del Skrevet 16. juli 2006 Ble tørst nå. Sadist, det er søndag og eneste alternativ er å drikke dyr pils på et utested. Hadde du ventet til i morgen med bildet, så kunne jeg ha løpt i butikken. Dårlig gjort å legge ut et så fristende bilde på en dag som i dag. 6500655[/snapback] Urutinert! Må da alltid ha noen kalde pils i kjøleskapet! Flott bilde. Eneste som irriterer meg litt, er "Portrett av tuRborg" Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 16. juli 2006 Del Skrevet 16. juli 2006 Det utbrente til venstre ødelegger bildet litt for meg, siden jeg forbinner kaldhet og fuktighet med kalde farger. Og når bildet 'brenner' opp til venstre, så kræsjer det litt med at det skal virke kjølig og fristende. Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 16. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2006 Skal igrunn simulere Kald tuborg i sola, derfor har jeg valgt å holde den "varme" kontrasten fra de åpenlyse iskalde pilsene Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 16. juli 2006 Del Skrevet 16. juli 2006 Jepp, men bildet er for utbrent, syns jeg. Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 16. juli 2006 Del Skrevet 16. juli 2006 Et flott bilde. Jeg fikk faktisk lyst på øl, selv om jeg bare bare smakt litt, og det er ikke noe jeg akkurat liker. Veldig bra og godt gjennomfør bilde Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå