TommyGun77 Skrevet 16. juli 2006 Del Skrevet 16. juli 2006 Min søster har klart å få no virus på pcen, har kjørt virus scan med avast og fikk fjernet noe av faenskapet. Tviler på at jeg fikk fjernet alt side jeg ikke klarer å komme på nett med den. Det fungerer å pinge feks. vg. Har ikke oppdatert virusprog siden jeg ikke kommer på nett med den. Noen som har peilig på hva jeg burde gjøre? (har ikke så veldig lyst til å formatere) Lenke til kommentar
StrongBad_ Skrevet 16. juli 2006 Del Skrevet 16. juli 2006 Du sitter jo i et liten klemme siden du ikke vil formatere men da vil du nesten garantert bli kvitt problemet. Jeg hadde også virus for en tid siden og ingenting hjalp unntatt formatering. Forbanna virus! Lenke til kommentar
joa92 Skrevet 16. juli 2006 Del Skrevet 16. juli 2006 (endret) De ser ut som att du må formatere.. En venn av meg hadde ett slikt virus! Med en gang han fikk viruset ødela de noe av internett-tilkoblingen hans. Det er jævlig kjipt ass! Men det er sikkert noen som kan hjelpe dei, ivertfall prøve ! Bare post en hijackthis logg du. Endret 16. juli 2006 av joa92 Lenke til kommentar
Glenn Skrevet 16. juli 2006 Del Skrevet 16. juli 2006 (endret) Kom med HijackThis-logg fra maskinen. HijackThis kan hentes her. Bare brenn .exe-fila over til en CD og legg inn på den pcen. Så brenner du loggen på CD, og poster den her. Edit: Moderator, denne tråden passer vel bedre under "Sikkerhet"? Endret 16. juli 2006 av MrGlenn Lenke til kommentar
TommyGun77 Skrevet 16. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2006 måtte formatere men nå funker alt Lenke til kommentar
joa92 Skrevet 16. juli 2006 Del Skrevet 16. juli 2006 Ok. Bra men du kunne kansje sleppt å formatere da! Men de er ikke sikkert. Menmen bra for dei att alt funker ijenn.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå