Tucuman Skrevet 16. juli 2006 Del Skrevet 16. juli 2006 Finnes det noen her på dette forumet som kan sitte inne med litt inside?? Har bestilt Nikons 18-200 for år og dag siden, men det ser ut til å drøye til langt utpå høsten. Har noen noe som helst slags info om eventuelt hva som skjer med produksjonen av dette og andre Nikon-produkter, så hadde det ihvertfall vært en etterlengtet bekreftelse på noe..... Tucuman - D200/nadanix Lenke til kommentar
myhken Skrevet 16. juli 2006 Del Skrevet 16. juli 2006 Og hvordan funker reservasjonen hos de ulike nettbutikkene...de som har bestilt først får først?? Ganske naturlig, men man vet jo aldri. Og blir det produsert nok objektiver til å dekke alle reservasjonene? Lenke til kommentar
Thunderhead Skrevet 16. juli 2006 Del Skrevet 16. juli 2006 "Stjælt" fra KenRockwell.com om 18-200mm VR I had to wait two months to get mine, and I ordered it the same day they were announced: November 1st, 2005. There usually is a deeper backorder today. Just place your order and be patient. That's what I did. The larger stores have backorders exceeding 1,000 units! Nikon doesn't tell the dealers when they will be shipping or how many they will ship. This makes every dealer look like a moron, since no dealer has any idea of when they can ship your order. Nikon has done this for years, and no one knows why. It would help out everyone if Nikon gave forecasts to dealers. Because Nikon doesn't tell, no dealer really knows how many they will get or when. It's frustrating, but only if you demand to know a date. I got over this a long time ago, work around it, and when my item appears, I'm happy. I think Canon usually does a much better job. If you need to get something on backorder, never forget that local dealers get them in, too. Always keep checking, and if one comes in, grab it. Lenke til kommentar
Slettet konto Skrevet 16. juli 2006 Del Skrevet 16. juli 2006 Fotosentralen har ubekreftet på denne 28/9. Det tar mest sannsynlig enda lenger tid. Men når den først kommer i markedet igjen, tror jeg det går ganske raskt, Nikon pleier å være det når de først setter i gang. Så i mellomtiden anbefaler jeg folk å kjøpe denne og denne. Lenke til kommentar
El chico Skrevet 16. juli 2006 Del Skrevet 16. juli 2006 Fotosentralen har ubekreftet på denne 28/9. Det tar mest sannsynlig enda lenger tid. Men når den først kommer i markedet igjen, tror jeg det går ganske raskt, Nikon pleier å være det når de først setter i gang. Så i mellomtiden anbefaler jeg folk å kjøpe denne og denne. 6501116[/snapback] De to linsene koster til sammen ca 31 000. Blir vel en litt annen kvalitets- og prisklasse enn 18-200VR'n :-) Men det er mye fint å bruke penger på El chico Lenke til kommentar
myhken Skrevet 16. juli 2006 Del Skrevet 16. juli 2006 Men er det noen nettbutikk som det lønner seg å bestille fra, og hva med eventuelt bestille fra flere? Siden Nikon ikke forteller hvor mange enheter hver butikk får, kan det jo hende at en nettbutikk ikke får nok, mens andre får for mange... Har bestilt min fra Netshop. Hvordan er det etiske å bestille fra flere, og så avbestille / benytte angreretten om flere får den inn på samme tid`? Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 16. juli 2006 Del Skrevet 16. juli 2006 Vel. Haster det å få tak i det så er nok "nettbutikker" de siste som får dette jeg tror www.fotovideo.no www.japanphoto.no www.fotohuset.no og slike steder er de første som får tak i dette Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå