Gå til innhold

Ny telefon uten operatørlås

Anbefalte innlegg

Jeg vil kjøpe en ny mobil, og siden jeg akkurat har tegnet abonemment hos onecall.no, vil jeg ha en mobil uten operatørlås.

Pris er ganske viktig for meg, ikke mer en 1500-2000.

Mobilen kan godt være brukt. Jeg har søkt litt rundt på bruktmarked.no uten å finne så mye, er det noen tips å få?

Er interessert k750i, siden dette er en litt eldre mobil, men har fremdeles mp3 spiller og 2 mpixel kamera.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

CurSi0: kjøp heller en SE W810i m. 512MB minnekort inkludert! Jeg kjøpte min til kr.1799!

Hvordan? Jo, jeg kjøpte den på Elkjøp til kr.399 med abonnementet Fri120. Et par minutter senere ringte jeg til 09000 og sa opp abonnementet. Det kostet meg kr.1400 i gebyr. Etter det fjernet jeg operatørlåsen, og vipps så hadde jeg skaffet meg en billig W810. Dessuten fullt lovlig!

Det er mitt tips til deg! :thumbup:

Lenke til kommentar
CurSi0: kjøp heller en SE W810i m. 512MB minnekort inkludert! Jeg kjøpte min til kr.1799!

Hvordan? Jo, jeg kjøpte den på Elkjøp til kr.399 med abonnementet Fri120. Et par minutter senere ringte jeg til 09000 og sa opp abonnementet. Det kostet meg kr.1400 i gebyr. Etter det fjernet jeg operatørlåsen, og vipps så hadde jeg skaffet meg en billig W810. Dessuten fullt lovlig!

Det er mitt tips til deg! :thumbup:

6549190[/snapback]

Tusen takk for tipset :D

Det skal jeg huske til neste gang :thumbup:

Lenke til kommentar

Takk for all hjelp, dere!

Cane sin fremgangsmåte var ganske smart må jeg si! Merkelig at dette fungerer, hehe!

Men det ble med en SE K750i, ubrukt til 1400 kr uten operatørlås. Ganske fornøyd med kjøpet, siden K750i, w800i og W810i har ganske lik spec.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
betyr det at jeg kan kjøpe en D600e til 299 med fri120, og altså få den uten abo. til 1699?

6710732[/snapback]

Jepp det gjør det.

Hvis du ringer telenor og ber om operatørlåskoden (som du har rett til å få gratis når du har bundet deg i 12 mnd) først og dagen etter ringer til Telenor og sier opp abbonementet får du en splitter ny D600e til 1699 ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...