kremt Skrevet 16. juli 2006 Del Skrevet 16. juli 2006 Vet ikke helt om man kan spørre om slike ting her, men prøver likevel Jeg driver og vurderer ny skjerm for tiden, og i øyeblikket har jeg to kandidater. Hvilken bør jeg velge? Kom gjerne med andre forslag også hvis dere har noen Forslag 1, Sony Forslag 2, Samsung, "outsider" siden den er litt for dyr Lenke til kommentar
kremt Skrevet 16. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2006 Ingen som har tips? Tenkte muligens å bestille nå skjønner dere Lenke til kommentar
Jokka Skrevet 16. juli 2006 Del Skrevet 16. juli 2006 Vet ikke helt om man kan spørre om slike ting her, men prøver likevel Jeg driver og vurderer ny skjerm for tiden, og i øyeblikket har jeg to kandidater. Hvilken bør jeg velge? Kom gjerne med andre forslag også hvis dere har noen Forslag 1, Sony Forslag 2, Samsung, "outsider" siden den er litt for dyr 6499577[/snapback] Den 1. skjermen er jo god til den prisen , den andre som er litt dyrere , har raskere responstid , bedre oppløsning mulighet.. Jeg ville gått for den 2. skjermen , ettersom den er en del bedre... og bare noen få lapper dyrere Men det er min mening, spørs om det er veldig viktig for dg , visst ikke tar du jo seff 1.skjerm Lenke til kommentar
kremt Skrevet 16. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2006 Ser ut til at jeg venter til høsten eller vinteren med å bestille, skjermene er sikkert ikke blitt dårligere da Den jeg har nå er jo ikke så ille, dessuten har man ikke så masse tid til å sitte inne på PC`n om sommeren. Men takk for hjelpen Lenke til kommentar
wil Skrevet 16. juli 2006 Del Skrevet 16. juli 2006 Hvorfor skrev du den posten der da? Bare spør jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå