hitokiri Skrevet 16. juli 2006 Del Skrevet 16. juli 2006 Blåtann er mer enn bare sending av bilder. Visste du at du kan bruke blåtannmobiler som walkie-talkie? Her er listen over blåtannprofilene. Les mer Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 16. juli 2006 Del Skrevet 16. juli 2006 hmm, ser ikke helt det praktiske i å bruke bluetooth som walkie-talkie. om en ikke snakker bluetooth-dongle så er rekkevidden knapt 10 meter... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-yzDjfSSl Skrevet 16. juli 2006 Del Skrevet 16. juli 2006 går det an å innstalere ny bluetooth-profiler? Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 16. juli 2006 Del Skrevet 16. juli 2006 pokker om jeg veit. sist jeg leste noe særlig om hvordan bluetooth funka så hadde den vist en underlig kombo av programvare og maskinvare. for alt jeg vet så kan profilene være låst i maskinvaren... Lenke til kommentar
humancoreiii Skrevet 16. juli 2006 Del Skrevet 16. juli 2006 um, f.eks SE K800 hadde veldig mye støtte, men må jeg legge inn prog for å få alt til å funke? Lenke til kommentar
Xmir Skrevet 16. juli 2006 Del Skrevet 16. juli 2006 Vet at se k600i hadde mulighet til å være fjernkontroll for pc, kan man legge inn en slik profil på nokia (har 6280)? Lenke til kommentar
hemo Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 Eg testa Nokia Wireless Presenter, men fekk det ikkje til. Eg manglar programvaren (eller finn den ikkje?) i sjølve telefonen... Er det andre som har testa Nokia Wireless Presenter her? Lenke til kommentar
hax2kon Skrevet 28. juli 2006 Del Skrevet 28. juli 2006 Jeg har det samme problemet. Finner heller ikke programvaren som skal være installert på mobilen (Nokia Wireless Presenter). Etter å ha søkt litt på nettet, ser det ut som om dette skulle fulgt med på minnekortet. Problemet er at kortet mitt var helt tomt da jeg fikk det.. Har Nokia 6233. Kjøpte for ca. en uke siden på Telebutikken på Oslo S. Noen andre med samme problem? Lenke til kommentar
dioX Skrevet 28. juli 2006 Del Skrevet 28. juli 2006 er det mest SE som har satset på sånn teknologi? har styrt pc/tv med en venns mobil men har ikke peiling på hvordan man gjør lignende med Nokia.. Har en 6280 Enyone? Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 30. juli 2006 Del Skrevet 30. juli 2006 Sjekket akkurat det medfølgende minnekortet til min 6280, og det var ingenting der som kan brukes til dette... Husker at jeg med min gamle t610 kunne styre pcn over blåtann. Tror programmet da het pccontrol, men dette var kun laget for den modellen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg