Dracu1a Skrevet 16. juli 2006 Del Skrevet 16. juli 2006 Er det flere enn meg som opplever problemer med de nyeste nvidia driverene? har et gainward 6600gt pci-e kort, som jeg opplever hakking/lagg på, spesielt når jeg kjører et spill. tilleggsinfo : har et msi k8n nforce4 hk, som jeg har installert nye drivere til, litt usikker på om jeg har installert de nyeste driverene til nforcen, men kan dette ha noe og si? bruker pr.dags.dato en 87.xx forcewave driver som ser ut til og fungere greit nok, hva kommer dette av? har testet og prøvd med både nye beta drivere og siste versjoner, ser ut til og installerer seg greit, men når den kommer til oppstartet igjen så får jeg bare black screen og pc restarter seg selv, må kjøre sikkerhetsmodus og avinstallere for så og insallere denne driveren nevnt over igjen. hadde også en episode med 3dmark05, i starten av programmet kjørte den ikke mer enn 2-3 fps, hadde ingen programmer ved siden av, nettopp nyinstallert xp. avsluttet 3dmarken, men er det vanlig med så liten fps på starten ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå