x3ptr Skrevet 16. juli 2006 Del Skrevet 16. juli 2006 jeg kjøpte meg nytt kabinett og fikk 2 ekstra usb utganger på toppen... men når jeg setter inn usb-nøkkel så fryser pcen og jeg kan ikke gjøre noen ting, og denne meldingen kommer opp jeg tror det er strømmfosyninga som er fordårlig og ikke klarer og lever nokk strøm den er på 280 Watt... Noen som vet om jeg har rett eller galt? Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 16. juli 2006 Del Skrevet 16. juli 2006 (endret) Det er usb-porten som ikke tåler belastningen ser det ut som. Hvilket hovedkort har du, og hvilket kabinett er det ? edit: kan det være for stor startstrøm som gjør det ? Endret 16. juli 2006 av espennyh Lenke til kommentar
jepp300 Skrevet 16. juli 2006 Del Skrevet 16. juli 2006 Ser jo netsten ut som USB får for mye strøm Lenke til kommentar
x3ptr Skrevet 16. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2006 tror HK er et http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=322213 men er ikke helt bombesikker det er i hvert fall veldig likt... og Kabinett er et Thermaltake Soprano Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 16. juli 2006 Del Skrevet 16. juli 2006 ok. Hva er det du prøver å putte i da ? "strømsvingning" kan virke som det er startstrømmen som er litt for stor. Men er ikke sikker.. Lenke til kommentar
x3ptr Skrevet 16. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2006 uansett hva jeg putter i usb så kommer det men det er bare på usbnøklene det fryser... har skjedd på alle nøklene jeg har prøvd. men når jeg setter Webcamet i så kommer bare meldinga, men Camet funker flott?? Lenke til kommentar
jepp300 Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 Har du testa usbnøkkel i en anden pc for å sjekke at det ikke er noe rart med usbnøkkel var bare noe jeg kom å tenke på i farten Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 Har du USB2.0 innstalert? Jeg tipper problemet ligger der, i og med at strøm-tilganger over 100mA må enables software messig og dette kom med USB2.0. Lenke til kommentar
x3ptr Skrevet 21. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2006 Har usb2.0 innstalert... (er ikke helt noob) da hadde det også komemt opp at det ikke var usb 2.0 på pc-en ja USB nøkkelene funker i andre pcer også Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 22. juli 2006 Del Skrevet 22. juli 2006 Er ikke sikkert den feilmeldinga hadde kommet, når du får en annen en først. Har du mulighet for å bruke et eksternt kontrollerkort, altså en USBport som ikke er koplet til hovedkortet? Lenke til kommentar
x3ptr Skrevet 25. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2006 de som er integrert i hovedkortet funker (de som er bak på kabinettet) De som ikke funker som de skal, er de nye som jeg kobla til. (de er på oppsiden av kabinettet..) ingen som vet hva jeg kan gjøre for og fikse problemet?? Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 Da er det neppe pga for liten strømforsyning. Skjekk oppkoplingen til hovedkortet, er ikke alle av de 8 pins pluggene som er kompatible desverre, og dersom det går på enkeltledere kan det jo hende du har koplet feil? Lenke til kommentar
x3ptr Skrevet 25. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2006 Da er det neppe pga for liten strømforsyning. Skjekk oppkoplingen til hovedkortet, er ikke alle av de 8 pins pluggene som er kompatible desverre, og dersom det går på enkeltledere kan det jo hende du har koplet feil? 6554927[/snapback] Hva skal jeg skjekke, og hvordan vet jeg om 8pins pluggene ikke er kompatible? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå