Gå til innhold

Spillene er ikke i "fullscreen"

Anbefalte innlegg

Sitter med en eldre Toshiba Laptop, og jeg har et problem. Av en eller annen grunn så har alle spillene mine en oppløsning på 640x480 (sånn omtrentlig i alle fall).

Jeg innbiller meg at vi hadde full skjerm på Delta Force en gang i tiden, men det er så lenge siden at jeg knapt kan huske det. :p Min far mener også at han har hatt full skjerm i Microsofts Flight Simulater, men den kan jeg heller ikke huske helt klart. Tror faktisk ikke jeg så det i det hele tatt nå som jeg tenker meg om. :hmm:

Finnes det en måte å få full skjerm?

Redigert: Jeg kan forresten legge til at det som er utenfor bildet (når jeg er inne i spillene) er bare svart. Spillene ligger ikke i et vindu slik som f.eks Firefox gjør.

Endret av Cutthroat Bill
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Høyreklikk på ikonet, og så på egenskaper og så snarvei..så trykker du på start og velger maksimert  :thumbup:

6499080[/snapback]

Nå funker vist ikke DVDspilleren som står i PCen heller. :huh:

Men det dukker opp en meny hvor jeg kan velge mellom å prøve å lese cden på nytt, eller avbryte, der så det ut som det var full skjerm. Jeg skal sjekke det ut senere hvis jeg får DVDspilleren til å funke.

Intil videre; takk! :)

Jeg prøvde å laste ned DirectX 9, men da jeg skulle installere det så dukket det opp en meldig hvor det stod at jeg allerede hadde en like god, eller bedre driver. Men takk alikavel! :yes:

Lenke til kommentar
Høyreklikk på ikonet, og så på egenskaper og så snarvei..så trykker du på start og velger maksimert  :thumbup:

6499080[/snapback]

Fikk prøvd det der ordentlig i dag, det viser seg at det ikke funket. :(

Noe annet jeg kan gjøre?

6510258[/snapback]

Hmmm...skal se hva jeg finner ut, jeg svaerer i mårra

Lenke til kommentar

6499080[/snapback]

Fikk prøvd det der ordentlig i dag, det viser seg at det ikke funket. :(

Noe annet jeg kan gjøre?

6510258[/snapback]

Last ned oppdaterte drivere til grafikkkortet ditt ;)

Lenke til kommentar
Last ned oppdaterte drivere til grafikkkortet ditt ;)

6511169[/snapback]

Jeg vet ikke om det er grafikk-kort(leif?) i denne PCen ... =/

Mulig jeg blander det med noe annet. :hmm:

6511240[/snapback]

Alle pcer har grafikkkort, men paa din er det nok integrert i hovedkortet. Ofte kan du soke paa pc'n din paa produsentens sider og finne de driverne du trenger.

Endret av AvieN
Lenke til kommentar
Alle pcer har grafikkkort, men paa din er det nok integrert i hovedkortet.  Ofte kan du soke paa pc'n din paa produsentens sider og finne de driverne du trenger.

6511265[/snapback]

Jeg gjorde det for litt siden, jeg fikk til svar at det ikke var mulig (husker ikke nyaktig hvorfor).

Uansett, jeg installerte Deus Ex i går, og just nå fant jeg en menu hvor jeg kunne velge mellom "Direct3D Support" og "Software Rendering". Da jeg valgte førstnevnte så fikk jeg full skjerm, sånn det skal være. Dessverre så er det flere spill som har det valget, slik som LBA2 og Monkey Island 3 kanskje også Grim Fandango. :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...