Konformisten Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Slutter meg til Cast Away og The Shawshank Redemption. I tillegg: Little Children (2006) Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 Cinema Paradiso, trolig den filmen som har hatt størst følelsesmessig effekt på meg noen sinne. Nå fikk jeg et slags deja vu, jeg så for ikke så lenge siden en parodi på klimakset i Cinema Paradiso kysse-scenen, right? . Noen som kan huske hvor jeg kan ha sett dette? Tror det var en tv-serie, kanskje The Simpsons eller noe? Lenke til kommentar
Greysteel Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 The Simpsons ser riktig ut: http://www.imdb.com/title/tt0095765/movieconnections Lenke til kommentar
paulie154 Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 The Truman Show, Ringenes Herre-filmene og Field of Dreams. Give me a moment. Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Den filmen med en bjørn unge som mister moren sin. Den er trist den. Husker eg ikke turde se resten for eg ble så lei meg. Tror den hette " bjørnen" faktisk. Er ikke sikker 6520323[/snapback] ja den husker jeg Lenge sia jeg har sett den nå, noen som vet hvor jeg kan få tak i den? Jeg vet ikke om vi tenker på det samme, men er dette en tegnefilm som er ment for barn? Handler om en bjørnunge som blir forvist fra flokken eller noe sånt, pga en større og bøllete bjørn ikke vil ha den der eller noe slikt? Har vage minner om en slik film fra barndommen. Den var utrolig trist. Om noen har noen som helst anelse om hva denne filmen heter, så er jeg veldig takknemlig. Googlet "Bjørnen" og fant en film, og det er den jeg tror dere snakker om, men dette er en ekte film, og ikke den jeg tenker på. Ellers, overrasket over at ingen (så vidt jeg har sett) har nevnt Titanic. Jeg gren de første to gangene jeg så den. Eneste filmen jeg noen gang har felt tårer for. Vel, scenen i "Pianisten" hvor nazistene kaster en mann i rullestol ut fra 4. etasje ga meg også en ganske kraftig klump i halsen. En ekstremt, ekstremt voldelig film. Lenke til kommentar
HalfLife3 Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 Nå kan jo alle filmer være triste,kommer an på personen du er. Jeg har jo grått av Star Wars... Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Så nettopp A Single Man, den var ganske trist. Lenke til kommentar
delfin Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 (endret) La Vita é Bella Little Children Vanskelig å komme på i farta, kommer tilbake med flere Edit: Kom på denne triste filmen. Veldig bra film... Endret 8. juli 2010 av pifler Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Er en time ut i The Last Trapper nå, og er på gråten for andre gang. Te-pause nå før jeg ser slutten. Bjørnefilmen det er snakk om under her heter vel bare The Bear. Lenke til kommentar
delfin Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Ah, kom på en! Denne er helt utrolig fantastisk! 2 Lenke til kommentar
frode8 Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 My sisters keeper. Min lenke Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 Nå kan jo alle filmer være triste,kommer an på personen du er. Jeg har jo grått av Star Wars... Star Wars endte på en trist måte, man kanskje ikke filmen man ser fordi man vil gråte. Veldig sterk var den uansett. Lenke til kommentar
SaitekQ Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 The Road syntes jeg var veldig trist, hvertfall på slutten. Man kjente at man ville gråte. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 3 filmer som har fått tårene til å komme fram hos meg: Armageddon (helt klart på 1.plass ) Marley&Me Titanic Og jeg er ikke en person som gråter lett, så de er veldig triste. Spesielt armageddon. Lenke til kommentar
Uncle Albert Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 Breaking the Waves: Gråt greit igjennom store deler av filmen. En av mine favoritter. Revolutionary Road: DiCaprios beste fremførelse i mine øyne. Klarte ikke å holde tilbake tårene i kinosalen. House of Sand and Fog: Er man ute etter en tvers igjennom trist film, så er denne å anbefale. Kan være på grensen til deprimerende, bare for å advare. Lenke til kommentar
neijanei Skrevet 4. august 2013 Del Skrevet 4. august 2013 "Werckmeister harmóniák" http://www.imdb.com/title/tt0249241/ "Tystnaden" http://www.imdb.com/title/tt0057611/ "A torinói ló" http://www.imdb.com/title/tt1316540/ Lenke til kommentar
K.B.E Skrevet 28. august 2013 Del Skrevet 28. august 2013 Disse har fått fram tårene hos meg, mer eller mindre: Hachiko: A dog's story. Titanic. Ladder 49. The impossible. One day. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 28. august 2013 Del Skrevet 28. august 2013 Jepp. Hachiko: A dog`s story Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå