andesam Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 livet er herlig (la vita e bella) cast away forrest gump ray Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 17. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2006 livet er herlig (la vita e bella)cast away forrest gump ray 6504139[/snapback] Har faktsik sett alle de der, flotte filmer noen som er ennå tristere kansje? Lenke til kommentar
andesam Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 (endret) sweet november - så den for lenge siden, husker ikke så mye av den, men syntes å huske at den var litt trist. the butterfly effect - den har 2 eller 3 forskjellige avsluttninger, tror en av de er ekstra trist. løvenes konge - skjønner egentlig ikke helt hvorfor den skal være så trist, lenge siden jeg har sett den da. pianisten - har ikke sett den, men den skal vist være rørende frihetens regn - en av de bedre filmene som er laget, veldig rørende også. filmer som allerede er nevnt (bekrefter): edvard saksehånd, ethernal sunshine of a spotless mind, a beautiful mind Endret 17. juli 2006 av andesam Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 Som tidligere nevnt, A Perfect World. Så den første gang som liten pjokk, tårene rant Good Will Hunting får selv voksne menn til å ta til tårene. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 Som tidligere nevnt, A Perfect World. Så den første gang som liten pjokk, tårene rant Good Will Hunting får selv voksne menn til å ta til tårene. 6505602[/snapback] Sistnevnte er jo mer koselig enn trist imho Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 Som tidligere nevnt, A Perfect World. Så den første gang som liten pjokk, tårene rant Good Will Hunting får selv voksne menn til å ta til tårene. 6505602[/snapback] Sistnevnte er jo mer koselig enn trist imho 6505770[/snapback] Jajo, men det er noen veldig triste scener i filmen. Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 17. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2006 Som tidligere nevnt, A Perfect World. Så den første gang som liten pjokk, tårene rant Good Will Hunting får selv voksne menn til å ta til tårene. 6505602[/snapback] Sistnevnte er jo mer koselig enn trist imho 6505770[/snapback] Jajo, men det er noen veldig triste scener i filmen. 6506092[/snapback] Som når, professoren forteller om hvordan han savner fjertinga til kona? :!: Veldi bra film, synes også den var mest koseli Lenke til kommentar
Solid Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 the green mill er også og anbefale ! 6499086[/snapback] Støtter den. Lenke til kommentar
Njål Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 Som LarsP sa, Hotaru no haka/Grave of the Fireflies/Ildfluenes gravplass. Failan, med Choi Min-sik (Oldboy) og Cecilia Cheung The Elephant Man Carl Th. Dreyers La Passion de Jeanne d'Arc/The Passion of Joan of Arc Akira Kurosawas Dersu Uzala Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 Jeg synes slutten på "Frihetens Regn" eller "The Shawshank Redemption" som den heter på originalspråket, er vakker. Den er kanskje ikke så veldig trist, mer vakker kanskje, men jeg fikk iallfall en tåre i øyenkroken da jeg så den. Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 The O.C. - sesong 1 Riktignok ingen film, men en serie. Slutten på sesong 1 var så trist at om katten min hadde brukket halen, hadde jeg ikke en gang brydd meg. Akk, jeg er fortsatt helt ute... Lenke til kommentar
pizzafordi Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 (endret) den siste mohikaner the last mohican en scene hvor de fyrer på med ENYA Higher Learning en high-school film som er vel mer egentlig trist en hasj, party etc som de fleste handler om. er vel mange som synes Braveheart er rørende. Flatliners. Endret 17. juli 2006 av pizzafordi Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 18. juli 2006 Del Skrevet 18. juli 2006 (endret) Ja, braveheart er rørende, en fantastisk film Men ikke så trist , rørende og ikke minst fantastisk som The Deer Hunter. En film med mange sterke og realistiske scener, synst synd på hva de må gjennom i filmen. Endret 18. juli 2006 av Litejk Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 18. juli 2006 Del Skrevet 18. juli 2006 The Notebook (Dagboken)! Lenke til kommentar
sharona Skrevet 18. juli 2006 Del Skrevet 18. juli 2006 Kramer vs. Kramer fikk jeg en tåre i øynene av. Viss du er Kristen slik som meg renner tårene av The Passion of the Christ. hvis du ikke har noe imot veldig jentefilmer er A Walk to Remember grei. Den som virkelig knuser meg er American History X. Få filmer kan måles med den. Håper jeg er til hjelp Lenke til kommentar
Bilet Skrevet 18. juli 2006 Del Skrevet 18. juli 2006 Greide ikke se den nevnt, selv om jeg ikke garanterer at den ikke er det, men A Walk to Remember bør absolutt nevnes! Lenke til kommentar
afable Skrevet 18. juli 2006 Del Skrevet 18. juli 2006 Den fabelaktige Amelie fra Montmartre feks Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 Den fabelaktige Amelie fra Montmartre feks 6512613[/snapback] Den er ikke trist da. Jeg så den i går og jeg er fremdeles i godt humør Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå