Jellax Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Å gå tilbake i tid, til en eller anna gigantisk slagmark, der det er fleire tusen soldater med sverd, pil & bue osv. Og eg er "Armed to the teeth" med guns fra vår tid. Full polstring, kevlar, hjelm, minigun med uendelig ammo. Og bare plaffe og plaffe. Eg hadde blitt sett på som en GUD! Lenke til kommentar
Scampi Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 (endret) Har hatt et par syke, syke drømmer men tror ikke helt dette er stedet å legge ut om akkurat det ;P MEN! Noe jeg hadde satt pris på hadde vært muligheten til å fritt ta livet av ALLE idioter. Det inkluderer, men er ikke begrenset til, folk som faen ikke kan rettskriving uten gyldig grunn, folk som ikke kan kjøre bil, dudes i 30-årene som enda ikke har hatt stemmeskifte, folk som bruker "lol" i dagligtale, idioter som stjeler penner, fucktards som ikke vet hva et fotgjengerfelt er, folk som sykler i veien som går parallelt med sykkelfeltet, folk som motsier meg når jeg sier at jeg er feit og folk som ligger i 40 på svingete vei med møtende trafikk. Oh ja...og ubegrenset økonomi. Endret 16. mars 2009 av Scampi Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 (endret) Drømte i natt at noen sa til meg "lys kan egentlig ikke kuttes opp som i ABA", skulle ønske det stemte i det dagligdagse livet mitt. Når en følelse stiger opp så har man i samvær med andre et behov for å forme/ kutte det opp i ord, istedenfor å bare la den flyte naturlig i/ på overflaten. En dårlig uvane jeg ennå ikke helt mestrer, men det er kanskje ikke så merkelig Where beauty is, then there is ugliness;where right is, also there is wrong. Knowledge and ignorance are interdependent; delusion and enlightenment condition each other. Since olden times it has been so. How could it be otherwise now? Wanting to get rid of one and grab the other is merely realizing a scene of stupidity. Even if you speak of the wonder of it all, how do you deal with each thing changing? Endret 16. mars 2009 av Ba'al Lenke til kommentar
imapwnu Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Har hatt en drøm om å være en av de siste gjenlevende i verden (alle forsvant under spøkelsesaktige omstendigheter), og jeg må reprodusere meg med Savannah Stern og bli verdenshersker. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Rane, voldta, drepe, you name it. Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 (endret) Har alltid hatt en drøm om å være en narkobaron på 70-80-tallet. Endret 17. mars 2009 av Cpt Lenke til kommentar
WaterMarked Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 (endret) Postet feil.. Litt on topic. Vet ikke. Vært helt fri. Sluppet å spise,drikke, være avhengig av jobb\penger og kunne reist hvor jeg ville. Ikke bare på jorden, men hele universet. Sykeste jeg kommer på i farten.. Endret 20. mars 2009 av WaterMarked Lenke til kommentar
Sny91 Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Drømmer ofte at jeg flyr, ender med at jeg våkner og tror jeg faller ut av senga eller noe Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 annet enn å ha ett inderlig ønske om muligheten til å teleportere(noe som ville gjort livet noe inni granskauen lettere), så har jeg alltid hatt lyst til å planlegge og gjennomføre det perfekte ran, eller det perfekte mord på en president eller noe sånt. Lenke til kommentar
Solid Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Jeg drømmer om en verden uten Twilight franchise'n. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Jeg drømmer om å gå inn på en barneskole med balltre og bare begynne å mokke ned småbarn. Knuse kraniene deres til jeg er dekt av blod og gørr fra topp til tå. Jeg drømmer om å ha med ei helautomatisk rifle og bare fyre løs på random folk på Oslo City eller Arkaden eller noe, bare spraye i en halv evighet til jeg er dekt av hylster, blod og gørr. Jeg drømmer om å kunne kontrollere tid og rom og manipulere det for egen vinning. Titt og ofte faktisk. Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 (endret) Høres sunt ut. Endret 21. mars 2009 av Cpt Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Syns du? Syns det var sykere da jeg drømte om å gi Danielzu fotmassasje og sutte på lilletåa hans og fjerne sokkelo med tunga, men okay ... Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Å drepe uskyldige barneskole-elever, sykt, ja? Eller å drepe randoms i Oslo? Don't make it a reality. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Hva har de stakkars barna gjort? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Vært irriterende. Gjelder bare 4. - 7.-klassinger Lenke til kommentar
WASD Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Min "sykeste" må vel være at jeg ønsker muligheten til å stoppe tiden. Det forgår en del ganger i løpet av uken Lenke til kommentar
Groening Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Ting som streifer huet mitt iblant, men som jeg ikke har trang til å utforske:- Ting som påfører intens smerte bare for å ha følt det, ymse tortur f.eks. Nja, det er ikke særlig godt når det skjer, men etterpå er det litt herlig å kjenne at du faktisk tåler mer. Selv har jeg ikke noen spesielt syke/merkelige drømmer. Bortsett fra verdens herredømme såklart. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå