Gå til innhold

Hva er dine syke/merkelige drømmer/ønsker?

Axes

Anbefalte innlegg

Å gå tilbake i tid, til en eller anna gigantisk slagmark, der det er fleire tusen soldater med sverd, pil & bue osv.

Og eg er "Armed to the teeth" med guns fra vår tid. Full polstring, kevlar, hjelm, minigun med uendelig ammo. Og bare plaffe og plaffe. Eg hadde blitt sett på som en GUD!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har hatt et par syke, syke drømmer men tror ikke helt dette er stedet å legge ut om akkurat det ;P

MEN!

Noe jeg hadde satt pris på hadde vært muligheten til å fritt ta livet av ALLE idioter.

Det inkluderer, men er ikke begrenset til, folk som faen ikke kan rettskriving uten gyldig grunn, folk som ikke kan kjøre bil, dudes i 30-årene som enda ikke har hatt stemmeskifte, folk som bruker "lol" i dagligtale, idioter som stjeler penner, fucktards som ikke vet hva et fotgjengerfelt er, folk som sykler i veien som går parallelt med sykkelfeltet, folk som motsier meg når jeg sier at jeg er feit og folk som ligger i 40 på svingete vei med møtende trafikk.

Oh ja...og ubegrenset økonomi.

Endret av Scampi
Lenke til kommentar

Drømte i natt at noen sa til meg "lys kan egentlig ikke kuttes opp som i ABA", skulle ønske det stemte i det dagligdagse livet mitt. Når en følelse stiger opp så har man i samvær med andre et behov for å forme/ kutte det opp i ord, istedenfor å bare la den flyte naturlig i/ på overflaten.

En dårlig uvane jeg ennå ikke helt mestrer, men det er kanskje ikke så merkelig :)

Where beauty is, then there is ugliness;

where right is, also there is wrong.

Knowledge and ignorance are interdependent;

delusion and enlightenment condition each other.

Since olden times it has been so.

How could it be otherwise now?

Wanting to get rid of one and grab the other

is merely realizing a scene of stupidity.

Even if you speak of the wonder of it all,

how do you deal with each thing changing?

Endret av Ba'al
Lenke til kommentar

Jeg drømmer om å gå inn på en barneskole med balltre og bare begynne å mokke ned småbarn. Knuse kraniene deres til jeg er dekt av blod og gørr fra topp til tå.

Jeg drømmer om å ha med ei helautomatisk rifle og bare fyre løs på random folk på Oslo City eller Arkaden eller noe, bare spraye i en halv evighet til jeg er dekt av hylster, blod og gørr.

Jeg drømmer om å kunne kontrollere tid og rom og manipulere det for egen vinning.

Titt og ofte faktisk.

Lenke til kommentar
Ting som streifer huet mitt iblant, men som jeg ikke har trang til å utforske:

- Ting som påfører intens smerte bare for å ha følt det, ymse tortur f.eks.

Nja, det er ikke særlig godt når det skjer, men etterpå er det litt herlig å kjenne at du faktisk tåler mer. Selv har jeg ikke noen spesielt syke/merkelige drømmer.

Bortsett fra verdens herredømme såklart. :wee:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...