Gå til innhold

Hva er dine syke/merkelige drømmer/ønsker?

Axes

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tja, det hadde vel ikke vært så lett å overleve, så ja, det var min måte å dø på altså ;)

Dette er kanskje ikke så merkelig, men jeg har ekstremt lyst, når jeg bli gammel, late som jeg er helt inkompetent. Betaler med tiøringer (eeh mynter nå som ikke brukes i fremtiden) gå ekstremt sakte hvis det er noen bak meg, bruke det berømte "kan du snakke litt høyere?" og bare late som jeg her helt i alzheimer bare for å plage folk. thihihhi

Lenke til kommentar

Hvorfor stopper dere bare? Vet dere hvor høyt vi satt å lo i timen i dag da vi leste dette? :D

Spesielt den hvor noen alltid hadde lyst til å bare ta tak i en rullestol med en person i og løpe av gårde med den. Å han som hadde sånn trang til å støvsuge en kunstgressbane :p

Keep on posting

Lenke til kommentar

Det foregår så mye sykt i hodet mitt. Jeg har ikke lest tråden, så mye har sikkert andre drømt også.

*lete*

Stjele en dyr og rask sportsbil. Kjøre som en villmann gjennom byen med politiet i hælene, spinne og hoppe over en slik bro som heiser seg når de kommer båter under.

Gå bort til en random fyr på gaten, slå til han og stikke.

Stikke av med en person i rullestol.

Springe inn i en butikk og velte alt av varer, knuse syltetøyglass i veggen, hive mat på kunder og butikkmedarbeidere og knuse alle flaskene.

Gå inn i jentegarderoben på treningssenteret og leke blind. Ha på meg sorte solbriller og bare begynne å kle av meg som ingenting.

Samme som over, bare å leke hjerneskadet.

Lenke til kommentar
Gjest member-101642

-kjøre villmann med bil.

-hoppe i fallskjerm!

-være med i et skikkelig slagsmål og gi motparten bank

-være sosial

-reise rundt i verden i 5 år

Lenke til kommentar

Nå som jeg kjeder livet av meg for tiden, ville jeg ønsket hele verden for meg selv! Bortsett fra fabrikk arbeidere som ikke har noe liv. Så bestemmer jeg hva som skal masseproduseres til tider. Pluss at alle forum brukere her på forumet fortsatt er her og legger inn teite emner...

Kort sagt:

Eie hele verden!

Lenke til kommentar
Det foregår så mye sykt i hodet mitt. Jeg har ikke lest tråden, så mye har sikkert andre drømt også.

*lete*

Stjele en dyr og rask sportsbil. Kjøre som en villmann gjennom byen med politiet i hælene, spinne og hoppe over en slik bro som heiser seg når de kommer båter under.

Gå bort til en random fyr på gaten, slå til han og stikke.

Stikke av med en person i rullestol.

Springe inn i en butikk og velte alt av varer, knuse syltetøyglass i veggen, hive mat på kunder og butikkmedarbeidere og knuse alle flaskene.

Gå inn i jentegarderoben på treningssenteret og leke blind. Ha på meg sorte solbriller og bare begynne å kle av meg som ingenting.

Samme som over, bare å leke hjerneskadet.

6738924[/snapback]

Å herregud som jeg lo av de tre(fire) siste der :lol: :lol: :lol::love:

Lenke til kommentar

Kunne jo ha funket :wee:

Drømmer ofte at jeg springer..jeg springer og springer. Jeg er redd. Er et rent helvette egentlig. :nei:

Lenke til kommentar
Drømmer ofte at jeg springer..jeg springer og springer. Jeg er redd. Er et rent helvette egentlig.  :nei:

Har gjordt det et par ganger også. Har drømt at jeg springer fra noe men at noe holder meg igjen mens det jeg springer fra bare kommer nærmere og nærmere mens jeg strever som faen for å få løpt men klarer det bare ikke :p.

Lenke til kommentar
Har alltid hatt litt lyst til å bryte meg inn i et hus jeg.

Ikke for å raske med meg alt av verdier, men tenk så spennende  :dribble:

6687516[/snapback]

haha, gjorde det selv som 6-åring.. Trasha huset og helte kattemat overalt. Tømte alle sparegriser og dro ut kontakter på alt i hele huset. Faen jeg var en jævel som liten... Synd jeg ble tatt og fikk kjeft i dagevis..

Btw, drømte en gang jeg drepte søstra mi. For en jævlig følelse etterpå, resten av drømmen var fylt med depresjon, angst og jeg ble sinnsykt paranoid...

Skal legge til hvordan jeg drepte hu kanskje? hehe, kasta hu ned i en tank med syre..

Endret av Footy
Lenke til kommentar
Drømmer ofte at jeg springer..jeg springer og springer. Jeg er redd. Er et rent helvette egentlig.  :nei:

Har gjordt det et par ganger også. Har drømt at jeg springer fra noe men at noe holder meg igjen mens det jeg springer fra bare kommer nærmere og nærmere mens jeg strever som faen for å få løpt men klarer det bare ikke :p.

6748837[/snapback]

Haha, samme her! Var et eller annet som hadde skjedd, så skulle en kompis legge meg i bakken av en eller annen grunn (i drømmen, selvfølgelig). Jeg skulle løpe opp til et hus for å hente hjelp, men så greide jeg det bare ikke. Jeg slet skikkelig med å løpe, og fallt hele tiden! :cry:

Lenke til kommentar
  • 2 år senere...

gammel tråd? so! jeg har altids lyst til å stjele en suzuki hayabusa og kjøre fra politiet og dra på bakhjulet fra dem. etter det ville jeg tatt en barret M82 sniper 50.cal og lagt meg på en skyskraper og plaffa ned folk som bare f***.

voldta mange pen jenter.

ting jeg skal gjøre når jeg blir gammel.... Dra på gardemoen lufthavn og ta på meg sikkerthets vakt klær, finne den lengste køen til et fly og dra et slikt bånd rett foran dem som står nest først og si: Beklager.... Det stenger nå. selvom det er 30min til flyet tar av.. ta en mann i rullestol og bare løpe og sende han ned en bratt bakke, eller trille han ut på motorveien...

og det med motorsykelen greien se den filmen her:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...