edge Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Har veldig lyst til å gjøre noe slikt: Lenke til kommentar
DNA Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Må vel bli å kjøre fra politiet med en dritrask bil Lenke til kommentar
Jimstar Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 sett sinnsykt mange heroin sprøyter for å se hva som skjer.. Det fasinerer meg hvro ofte folk snakker om hvor farlig heroin er.. Lenke til kommentar
The Norwegian Pikie Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 (endret) Jeg ville robbet en stooor bank en eller annen plass i utlandet. Lurt alle trill rundt uten at noen blir skadd eller drept.. Bare gå inn, gjøre noen geniale trekk og komme ut igjenn med nokk penger til å gjøre hva jeg vill resten av livet. Mens poletiet står igjenn og bare klør seg på nesa.. Eller det motsatte komme inn i en bank, med masse våpen og lojale folk. Tvinge folk i kne og skremme livet av dem, kansje skyte noen. Og laget et helvette uten like til poletiet skyter meg, for de får meg ikkje i livet.!! Og det ultimate som hadde vert og liggi med en skikkelig presist og lyddempa rifle på et tak i en storby, Oslo f.eks og snikskyte maaaase folk. Endret 18. august 2006 av The Norwegian Pikie Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 (endret) Nå skal vi se: bilde + bilde 2 + bilde3: Hmm, måtte ha gått tilbake i tid, men men, gadd ikke å leite fram et tidsmaskin bilde. For dere som lurer, det er Ivar Aasen, nynorskens far.... Endret 18. august 2006 av Xtra Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 faktisk prøvd å sikte med den rifla på bilde 1 der Lenke til kommentar
edge Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 faktisk prøvd å sikte med den rifla på bilde 1 der 6703035[/snapback] Jeg har sikta med G3A3(AG3 for nordmenn), eid Syk lyd i den der værtfall, om man skal tro effektene på Miami Vice. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 (endret) faktisk prøvd å sikte med den rifla på bilde 1 der 6703035[/snapback] Jeg har sikta med G3A3(AG3 for nordmenn), eid Syk lyd i den der værtfall, om man skal tro effektene på Miami Vice. 6703061[/snapback] Når jeg drar tilbake i tid og dreper Ivar Aasen, skal jeg ta lyden opp (til dere nynorsk folk, no offense) Endret 18. august 2006 av Xtra Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 Uhm, er vel en slags drøm/ting Jaja, jeg og en kompis har snakka mye om hva vi ville gjordt hvis vi hadde hatt ei helg på oss der vi kunne gjøre hva vi ville, så når mandagen kom så blei tia stillt tillbake til fredag morgen...Men vi ville fortsatt huske hva vi hadde gjordt...Samt, du kunne ta med deg en ting.... -Første, gå inn på en random stor elektrobutikk og stjelt til meg ett kamra, seff et sykt bra ett... -Andre jeg skulle gjordt var å løpe rundt til alle jentene jeg veit om (som er fine snille blablbalba) og spurt de face 2 face om hva de syns om meg, aka om jeg hadde sjangs.. -Så bare gjordt så usakelig mye faenskap, loada meg opp med alle faens våpen, golfkøller balltre, molotovs...osv osv...Siden millitære våpen ville blitt vanskelig..(gjør ikke noe om du dauer, du får bare "mindre tid" siden du dør før mand morning... -Drept alle personen jeg hater rundt om i rekkeviddet... -Maaaasse anna og.. -Til slutt...Så skal jeg bygge en usakelig rampe mitt på hovedveigen, henge bak en bil i 300 på ski...Henta snø fra fjellet seff.... -Dradd det mest usakelige trickset før jeg blir most ned i bakken, og splatta å dør... Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 Må nok slenge meg på leiemorder fantasien som noen bak her nevnte. Må jo være det ultimate kick å planlegge å drepe noen i lang tid, planlagge hver minste detalj for så å utføre det uten å bli tatt. (slike fantasier er et godt tegn på at man har spillt Hitman litt for mye ) Badass... Lenke til kommentar
Propofol Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 -Andre jeg skulle gjordt var å løpe rundt til alle jentene jeg veit om (som er fine snille blablbalba) og spurt de face 2 face om hva de syns om meg, aka om jeg hadde sjangs.. Når jeg tenker etter så er det vel mulig å gjøre dette helt uten vidre!? Lenke til kommentar
Propofol Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 Har alltid hatt litt lyst til å bryte meg inn i et hus jeg.Ikke for å raske med meg alt av verdier, men tenk så spennende 6687516[/snapback] Er seriøst overvudert det også... Er ikke SÅ spennende... 6693577[/snapback] Høres ut som du snakker av erfaring L4r5 ! Tell me more.. tell me more! Lenke til kommentar
Sau Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 se på disney channel å spise seigemenn med Bush mens midtøsten blir teppebombet åsså fred i verden da Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 Jeg har alltid hatt lyst til å vært gutt for en dag... Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 Jeg har alltid hatt lyst til å vært gutt for en dag... 6703822[/snapback] Jeg har lyst til å være jente for en dag. Skal vi bytte? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 Høres ut som du snakker av erfaring L4r5 ! Tell me more.. tell me more! 6703579[/snapback] Var da ingen "snill gutt" som tenåring... er bare å innrømme det Men siden dette er et offentlig forum så lar vi det ligge der tror jeg Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 Jeg har alltid hatt lyst til å vært gutt for en dag... 6703822[/snapback] Trokke du vill det Gutter har det veldig hardt vettu, spesielt når vi sitter her Lenke til kommentar
Killerquo Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 Jeg har alltid hatt lyst til å vært gutt for en dag... 6703822[/snapback] En dag? Jeg ville vært det ei uke...altså jente. Det hadde vært artig, tror jeg. Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 Jeg ville planlagt noe kriminelt, bankran, mord, eller lignende, for så å utført det perfekt. Det har jeg drømt mye om. Slikt dagdrømmer jeg om. Jeg kan stå i en butikk og se på klær, da jeg plutselig begynner å tenke på hvordan jeg skulle ranet kjerringa i kassa og kommet meg unna. Oceans Elleven/Twelve FTW. Det er jo selvfølgelig noen erotiske drømmer også. Lenke til kommentar
FLarsen Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 Uhm, er vel en slags drøm/ting Jaja, jeg og en kompis har snakka mye om hva vi ville gjordt hvis vi hadde hatt ei helg på oss der vi kunne gjøre hva vi ville, så når mandagen kom så blei tia stillt tillbake til fredag morgen...Men vi ville fortsatt huske hva vi hadde gjordt...Samt, du kunne ta med deg en ting.... -Første, gå inn på en random stor elektrobutikk og stjelt til meg ett kamra, seff et sykt bra ett... -Andre jeg skulle gjordt var å løpe rundt til alle jentene jeg veit om (som er fine snille blablbalba) og spurt de face 2 face om hva de syns om meg, aka om jeg hadde sjangs.. -Så bare gjordt så usakelig mye faenskap, loada meg opp med alle faens våpen, golfkøller balltre, molotovs...osv osv...Siden millitære våpen ville blitt vanskelig..(gjør ikke noe om du dauer, du får bare "mindre tid" siden du dør før mand morning... -Drept alle personen jeg hater rundt om i rekkeviddet... -Maaaasse anna og.. -Til slutt...Så skal jeg bygge en usakelig rampe mitt på hovedveigen, henge bak en bil i 300 på ski...Henta snø fra fjellet seff.... -Dradd det mest usakelige trickset før jeg blir most ned i bakken, og splatta å dør... 6703317[/snapback] Sett stargate? En slik tids-loop hadde vært ganske morsomt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå