Gå til innhold

Hva er dine syke/merkelige drømmer/ønsker?

Axes

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Alltid hatt lyst til å banke livskiten ut av minst 10 pers på en gang, slik som på kung fu-filmer :p

Det litt syke er kanskje at jeg har lyst til å få juling. :dontgetit: Kanskje mest fordi jeg har et indre ønske om å få så mye juling at jeg blir en syk og gal hardhaus som gir faen.

Vært befriende å drepe noen også. :hmm:

Morsomt å vært supermann også for den del.

Men jeg ser at jeg er rimelig u-gal, noe som av en eller annen syk grunn irriterer meg.

Edit: rane en bank på en heftig proff måte, og drepe noen på en like heftig proff måte

Edit2: Droppe ut av skolen og få masse problemer, slik at jeg gjør det ovenfor

Endret av wannabe nerd
Lenke til kommentar

Når jeg tenker meg om hadde jeg ikke hatt noe i mot å prøvekjøre en stor og fæl fullastet semitrailer. Få den opp i maksfart og se hvor mange småbiler jeg kan måke av veien før jeg treffer noe altfor stort og hardt og dør. Ja, hollywood.

Ligge helt usynlig bak busker eller på en fjelltopp med en 100% treffsikker rifle med kikkertsikte og kaliber fra helvete og skyte på biler og andre tilfeldige ting. Jeg var som oftest sniper når jeg spilte Battlefield. Presisjonsskyting har alltid fascinert meg.

Endret av Steffenm
Lenke til kommentar

Ikke så veldig sykt akkurat, men å kjøre en fullblods Formel 1-bil på vanlige norske veier hadde vært det ultimate kicket. 0-200 på halve tiden de fleste supersportsbiler bruker på 0-100. 5G+ i svingene. Ser selvfølgelig bort i fra at den stakkarslige utslitte asfalten på norske veier hadde ikke gitt veigrep for mer enn 100km/t. Å ta forbikjøring etter forbikjøring i rush-trafikken i et slikt beist hadde vært herlig. Formel 1 er jagerfly på bakkenivå. Nothing less.

Lenke til kommentar

Jeg skulle ønske jeg kunne hoppe kjempe langt, løpe fort og ha vinger.

Men av drømmer.. I natt drømte jeg at jeg hadde mekaniske armer som mutter hadde lagd fordi jeg hadde mista mine i en ulykke. Men jeg ble for sterk med de, så jeg ødla alt jeg tok i. Nå skulle jeg ønske jeg mista armene mine og fikk mekaniske armer. (De armene ligner veldig på automails fra FMA, bare med hud :p)

Men en kompis av meg har et skikkelig sykt ønske: Etter han har pult dama si, vil han sette seg ned å drite a på brystet.

Edit: Og drepe noen, bare slå i stykker hodet demmes til det bare er mos igjen. Og pisse ned i halsen på a etterpå. Og sende liket i posten til foreldra. For så å terrorisere de resten av livet. Sende nye bilder av dattern demmes, pult av uteliggere og hunder. Brukt som toalettet og søplekasse.

Endret av Nstin
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U4NJ3Omm

Hadde vært litt fett å kjøpe noen gunnere å spraye så mange som mulig i byen før politiet kom. Da kunne jeg tatt med noen av dem og, også tatt knekken på meg selv. men må vel vente til jeg blir døden nær.. kreft eller noe sånt.

Har alltid hatt lyst til å stikke noen i ansiktet eller i ryggen, så du kjenner knivbladet ødelegge ryggraden

Endret av Slettet-U4NJ3Omm
Lenke til kommentar
Hadde vært litt fett å kjøpe noen gunnere å spraye så mange som mulig i byen før politiet kom. Da kunne jeg tatt med noen av dem og, også tatt knekken på meg selv. men må vel vente til jeg blir døden nær.. kreft eller noe sånt.

Har alltid hatt lyst til å stikke noen i ansiktet eller i ryggen, så du kjenner knivbladet ødelegge ryggraden

6693382[/snapback]

I mine siste timer ville jeg vært kraftig drita. :innocent:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...