LasH Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 -Bryte meg inn i et topp bevoktet museuum. -Drepe noen, fjerne alle beviser og slippe unna me det -Stjele en bil og kjøre som et SVIN. -hoppe i fallskjerm naken. Lenke til kommentar
Kieft Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 Det å være en jente for en dag virker deilig. Med tanke på at jenter kan få tre forskjellige orgasmer pluss flere etter kverandre. Bare d å få oppleve det virker helt sykt. Lenke til kommentar
St-Cruz Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 Skulle fått tilbake kjæreste jeg =/ Er ikke kravstor Lenke til kommentar
wannabe nerd Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 (endret) Alltid hatt lyst til å banke livskiten ut av minst 10 pers på en gang, slik som på kung fu-filmer Det litt syke er kanskje at jeg har lyst til å få juling. Kanskje mest fordi jeg har et indre ønske om å få så mye juling at jeg blir en syk og gal hardhaus som gir faen. Vært befriende å drepe noen også. Morsomt å vært supermann også for den del. Men jeg ser at jeg er rimelig u-gal, noe som av en eller annen syk grunn irriterer meg. Edit: rane en bank på en heftig proff måte, og drepe noen på en like heftig proff måte Edit2: Droppe ut av skolen og få masse problemer, slik at jeg gjør det ovenfor Endret 16. august 2006 av wannabe nerd Lenke til kommentar
LasH Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 http://www.youtube.com/watch?v=ohV6q5wE1hE Spol til 4:20. Det har jeg lyst og gjøre Og dette. Lenke til kommentar
Roiku Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 (endret) Når jeg tenker meg om hadde jeg ikke hatt noe i mot å prøvekjøre en stor og fæl fullastet semitrailer. Få den opp i maksfart og se hvor mange småbiler jeg kan måke av veien før jeg treffer noe altfor stort og hardt og dør. Ja, hollywood. Ligge helt usynlig bak busker eller på en fjelltopp med en 100% treffsikker rifle med kikkertsikte og kaliber fra helvete og skyte på biler og andre tilfeldige ting. Jeg var som oftest sniper når jeg spilte Battlefield. Presisjonsskyting har alltid fascinert meg. Endret 17. august 2006 av Steffenm Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Å drepe noen med hendene. Å bolle ei skikkelig feit kjerring. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 (endret) Kjøre ein Audi UrQuattro på ein islagt innsjø uten ispigg. Altså vanlig piggdekk. DÆVN. Edit: Sjuk eller merkelig, ja.... Hmm, neh, ingenting spesielt. Endret 17. august 2006 av Satrucci_ Lenke til kommentar
Roiku Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Ikke så veldig sykt akkurat, men å kjøre en fullblods Formel 1-bil på vanlige norske veier hadde vært det ultimate kicket. 0-200 på halve tiden de fleste supersportsbiler bruker på 0-100. 5G+ i svingene. Ser selvfølgelig bort i fra at den stakkarslige utslitte asfalten på norske veier hadde ikke gitt veigrep for mer enn 100km/t. Å ta forbikjøring etter forbikjøring i rush-trafikken i et slikt beist hadde vært herlig. Formel 1 er jagerfly på bakkenivå. Nothing less. Lenke til kommentar
ChrML Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Hmm, bare jeg som ikke har ekstreme drømmer/ønsker? Haha. Det å hoppe i fallskjerm naken hørtes litt spennende ut da . Lenke til kommentar
Con Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Har lyst til å gifte meg med svenske prinsesse "madde" Og så har jeg lyst til å slippe bondevik løs i ett løvebur fyllt med sultne løver! Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 skulle gjerne fått tak i en fjernkontroll som kan kontrollere mye rart, feks været og sånt. Lenke til kommentar
onkeljubalong Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Sette opp konsentrasjonsleirer i Norge for samer, og samer kun. Men det er vel en av de tingene alle fantaserer om, men ikke tør innrømme. Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Ja jeg vil gjøre det samme, bare at det er trøndere også. (Og VIF klanen). Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 (endret) Jeg skulle ønske jeg kunne hoppe kjempe langt, løpe fort og ha vinger. Men av drømmer.. I natt drømte jeg at jeg hadde mekaniske armer som mutter hadde lagd fordi jeg hadde mista mine i en ulykke. Men jeg ble for sterk med de, så jeg ødla alt jeg tok i. Nå skulle jeg ønske jeg mista armene mine og fikk mekaniske armer. (De armene ligner veldig på automails fra FMA, bare med hud ) Men en kompis av meg har et skikkelig sykt ønske: Etter han har pult dama si, vil han sette seg ned å drite a på brystet. Edit: Og drepe noen, bare slå i stykker hodet demmes til det bare er mos igjen. Og pisse ned i halsen på a etterpå. Og sende liket i posten til foreldra. For så å terrorisere de resten av livet. Sende nye bilder av dattern demmes, pult av uteliggere og hunder. Brukt som toalettet og søplekasse. Endret 17. august 2006 av Nstin Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U4NJ3Omm Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 (endret) Hadde vært litt fett å kjøpe noen gunnere å spraye så mange som mulig i byen før politiet kom. Da kunne jeg tatt med noen av dem og, også tatt knekken på meg selv. men må vel vente til jeg blir døden nær.. kreft eller noe sånt. Har alltid hatt lyst til å stikke noen i ansiktet eller i ryggen, så du kjenner knivbladet ødelegge ryggraden Endret 17. august 2006 av Slettet-U4NJ3Omm Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Har alltid hatt litt lyst til å bryte meg inn i et hus jeg.Ikke for å raske med meg alt av verdier, men tenk så spennende 6687516[/snapback] Er seriøst overvudert det også... Er ikke SÅ spennende... Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Har alltid hatt litt lyst til å bryte meg inn i et hus jeg.Ikke for å raske med meg alt av verdier, men tenk så spennende 6687516[/snapback] Haha! Jeg tenkte at dette er akkurat det Chris har lyst til.. Så er det jo deg Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Hadde vært litt fett å kjøpe noen gunnere å spraye så mange som mulig i byen før politiet kom. Da kunne jeg tatt med noen av dem og, også tatt knekken på meg selv. men må vel vente til jeg blir døden nær.. kreft eller noe sånt. Har alltid hatt lyst til å stikke noen i ansiktet eller i ryggen, så du kjenner knivbladet ødelegge ryggraden 6693382[/snapback] I mine siste timer ville jeg vært kraftig drita. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Være Spiderman for dag! For en befriende følelse å bare kunne svinge seg rundt så lett som bare det. Og i tillegg kunne banke opp folk så lett som bare det, og så slenge meg vekk fra politiet i en forrykende fart.. Aaah.. Det er livet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå