VegardStr Skrevet 16. juli 2006 Del Skrevet 16. juli 2006 Jeg kunne tenkt meg å prøve å være kvinne, men av andre grunner enn å klå på pupper. 6500647[/snapback] Æsj, du vil klå på menn. 6500906[/snapback] *host* mus *host* Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 16. juli 2006 Del Skrevet 16. juli 2006 Jeg kunne tenkt meg å prøve å være kvinne, men av andre grunner enn å klå på pupper. 6500647[/snapback] Æsj, du vil klå på menn. 6500906[/snapback] Hvis jeg vil klå på menn så er jeg homofil, da ville jeg blitt lesbisk som kvinne. Uansett, var ikke det jeg tenkte på nei. Jeg undrer på hvordan de tenker og føler(hjernen deres er litt forskjellig), hvordan ting fysisk føles(de er mer sensetive, men tåler samtidig mer), og ikke minst: hvordan kjønnsrollene/kulturen ville oppleves som. (og andre ting jeg ikke kommer på.) Lenke til kommentar
Axes Skrevet 16. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2006 Se her ja, masse bra! Jeg har også lyst til å legge meg under hverandaen til naboen, og fiske litt på gresset samtidig han griller nakkekoteletter til meg. Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 16. juli 2006 Del Skrevet 16. juli 2006 (endret) jeg har lyst til og sitte i fengsel, norskt og amerikansk. bare for og ha opplevd det Er som å være på ferie, i norsk fengsel altså..Å være i fengsel i amerika er ikke noe spøk...Aldri i livet om jeg ville vært i fengsel i amerika... Å faktisk kunne fly hadde vært helt utrolig men veldig urealistisk..dessverre...ja man kan jo fly i helikopter eller lignende men er selvsagt ikke det samme...hehe Vi har alle vår syke og rare drømmer..hehe Min er å bli leiemorder...faktisk ikke umulig å bli det.hehe Ha sex med TLZ når han er jente , helst waterbondage LOL..sykt..men latterkick Endret 16. juli 2006 av Scortech Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 16. juli 2006 Del Skrevet 16. juli 2006 (endret) Ha sex med TLZ når han er jente , helst waterbondage Endret 16. juli 2006 av tørrfisk Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 16. juli 2006 Del Skrevet 16. juli 2006 tørrfisk: Indeed! Ser det for meg: http://www.youtube.com/watch?v=Mejto1byEJA (Klippet er ikke worksafe, selv om det er lite nudity...) Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 16. juli 2006 Del Skrevet 16. juli 2006 Wtf Tlz, WTF! Det er foresten skummelt mange syke mennesker her. Men jeg får slenge meg på den "drepe et annet menneske" bølgen. Ta livet til en og såvidt slippe unna med det, må være et helvetes kick. Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 16. juli 2006 Del Skrevet 16. juli 2006 Jeg har en viss trang til å støvsuge en kunstgressbane. Lenke til kommentar
Kimsan Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 Okei, hvor skal jeg begynne ? Hvis jeg kunne gjøre hva jeg vil, uten straff for noe som helst Det hadde vært litt digg gitt ! Første jeg skulle gjort var å dra på skolen, med våpen ! Skyte en viss møkk lærer, forran hele klassen Så pule den heiteste lærern x) Believe me ? Shes hot Stjelt masse skulle jeg gjort ! Kanskje prøvd litt av hvert av, ja du vet ... Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 Jeg har en viss trang til å støvsuge en kunstgressbane. 6502038[/snapback] Oh my god, ja! <3 Lenke til kommentar
ModdeRusk Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 Har alltid hatt litt lyst til å bryte meg inn i et hus jeg. Ikke for å raske med meg alt av verdier, men tenk så spennende Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 Har alltid hatt lyst til å være flue på veggen til en slags virkelighetens "oldboy" historie. Hadde vært så utrolig facinerende. Den kule musikken måtte selvfølgelig vært der. Oldboy har en av de mer fasinerende historiene og den fasinerende musikken jeg har opplevd! Ellers pleier jeg å tenke inni emg og av og til drømme om hvordan jeg enten banker livskitten ut av voldspaer, eller dreper dem med diverse våpen, avhengig av hva de har gjort. Voldsaper som har drept og voldtatt folk. f. eks skyter jeg selvfølgelig. Først i skrittet (for voldtekts-aper) og så i hodet for alle sammen av dem. Også drømmer jeg ofte at jeg er en supersoldat. Utstyrt med våpen til tenna som løper rundt i herjede krigssoner og tar livet av alle andre soldater jeg kan. Det vil si både israelere og Hizbollah folk. Er utstyert med fansy våpen som M24 sniperrifle, (andre sniper rifler), M41 og diverse andre automat-rifler med og uten kikkert sikte. Og anti-yank våpen samt litt anti-luftskyts. Jeg greier som regel å ta ut en god del soldater uten å bli drept før jeg våkner. Er merkelig at jeg drømmer om meg selv som en supersoldat da jeg egentlig mer eller mindre er passifist. Alikevel er det enkelte mennesker jeg gledelig skulle gjort skade mot! Men de hadde fortjent det! Lenke til kommentar
Sluven Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 6500337[/snapback] dame for en dag er jo en schlager. Har tenkt litt på det der selv. Hvordan er det egentlig å være dame 6500401[/snapback] Det er oppskrytt. 6500408[/snapback] Kanskje, MEN du kan klå på dine egene pupper i 24 timer. 6500440[/snapback] Det vil vel være nett som at vi kan kose med tissen vår 24 timer i døgnet Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 Men det er jo ikke spesielt da skjønner du. Tissen vår kan vi klå på hver dag. Å være dame for en dag har man bare 24 timer å klå på puppene på. Innebærer en liten forskjell der. Lenke til kommentar
Cannabiskopen Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 Jeg har lyst til å fylle et rom med saccosekk kuler og dykke nedi der med tank! 6499675[/snapback] Har jeg også alltid hatt lyst til, å bare svømme i kuler :!: Lenke til kommentar
edds Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 Jeg har lyst til å fylle et rom med saccosekk kuler og dykke nedi der med tank! 6499675[/snapback] Har jeg også alltid hatt lyst til, å bare svømme i kuler :!: 6689204[/snapback] Slenger meg på den jeg og! Kuler er dødsgøy. Kunne godt tenkt meg og fly også. Tipper at det ikke er umulig om et par hundre år, ved hjelp av små hjelpemidler. Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 Helaften med Elin Tvedt Lenke til kommentar
cremaster Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 Drømmer ofte om å gi Bush, Blair, Paven og diverse norske politikere og biskoper noen saftige ballespark. ...men det er vel snarere normalt enn sykt/merkelig. Lenke til kommentar
edge Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 (endret) Wtf Tlz, WTF! Det er foresten skummelt mange syke mennesker her. Men jeg får slenge meg på den "drepe et annet menneske" bølgen. Ta livet til en og såvidt slippe unna med det, må være et helvetes kick. 6501870[/snapback] Enig Jeg har en viss trang til å støvsuge en kunstgressbane. 6502038[/snapback] Bwahahahahahaahahahahahahah Okei, hvor skal jeg begynne ? Hvis jeg kunne gjøre hva jeg vil, uten straff for noe som helst Det hadde vært litt digg gitt ! Første jeg skulle gjort var å dra på skolen, med våpen ! Skyte en viss møkk lærer, forran hele klassen Så pule den heiteste lærern x) Believe me ? hes hot Stjelt masse skulle jeg gjort ! Kanskje prøvd litt av hvert av, ja du vet ... 6684692[/snapback] Fixed. Nice. ________________ Selv synes jeg det hadde vært tøft å f.eks vært hitman for en dag. Todays to do: 1. George Bush@White House(Bare for å sjokke ekstra :devil: ) 2. Tony Blair 3. Kjell M. Bondevik 4. Valgerd S. Haugland Eller; Helaften med Jessica Alba Endret 17. august 2006 av Edge Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå