Espen pai Skrevet 16. juli 2006 Del Skrevet 16. juli 2006 jeg har av en eller anna grunn lyst til og bli påkjørt av en bil og brekke en ben eller noe sånn... bare for og vite hvordan det er liksom, Lenke til kommentar
Chalciporuspiperatus Skrevet 16. juli 2006 Del Skrevet 16. juli 2006 Jeg har lyst til å fylle et rom med saccosekk kuler og dykke nedi der med tank! Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 16. juli 2006 Del Skrevet 16. juli 2006 (endret) jeg har av en eller anna grunn lyst til og bli påkjørt av en bil og brekke en ben eller noe sånn... bare for og vite hvordan det er liksom, Du er nokså syk i hodet ditt.. Jeg har blitt påkjørt da jeg var yngre..Jeg brakk det ene håndleddet mitt,,Lårbenet mitt knakk tre steder.Jeg var 15-20cm fra og knuse skallen min..Kan love deg at det er ikke annet enn smerter... Endret 16. juli 2006 av Scortech Lenke til kommentar
Skilpadde Skrevet 16. juli 2006 Del Skrevet 16. juli 2006 Jeg får mange rare lyster igrunn. Bla. hver gang jeg ser en person i rullestol får jeg lyst å kidnappe vedkommende. Bare ta tak i håndtakene på rullestolen og springe av sted. Bortsett fra det har jeg ingen klare ting som jeg har lyst til hele tiden. Det er mer som innfall jeg får, som å ta alle blomstene fra frokostbordet på ett hotell og gi til pene gutter på gaten. Noe jeg forsåvidt gjorde med en veninne. Mesteparten av tingene jeg vil gjøre er helt harmløst, og har egentlig ingen komisk verdi for andre enn meg selv og eventuelle medsammensvorne. Russetiden var fantastisk for meg. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 16. juli 2006 Del Skrevet 16. juli 2006 jeg har av en eller anna grunn lyst til og bli påkjørt av en bil og brekke en ben eller noe sånn... bare for og vite hvordan det er liksom, Du er nokså syk i hodet ditt.. Jeg har blitt påkjørt da jeg var yngre..Jeg brakk det ene håndleddet mitt,,Lårbenet mitt knakk tre steder.Jeg var 15-20cm fra og knuse skallen min..Kan love deg at det er ikke annet enn smerter... 6499779[/snapback] er ganske merkelig igrunnen... men ellers er jeg normal tror jeg da. er ikke noe jeg kommer til og gjøre frivillig uansett da, bare en tanke som streifer innom hodet mitt av og til... Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 16. juli 2006 Del Skrevet 16. juli 2006 (endret) Mine drømmer er at eg har et slags matrix rom under h jordens overflate som du kun kan teleportere deg til. der du kan hente ALT mulig tilbake til overflaten. selfølgelig kan eg fly som supermann i drømmen, og svømme som en fisk. i samme drøm vil alle fine jenter ha meg også hehe Endret 16. juli 2006 av vegis Lenke til kommentar
Myrstad Skrevet 16. juli 2006 Del Skrevet 16. juli 2006 jeg har lyst til og sitte i fengsel, norskt og amerikansk. bare for og ha opplevd det. Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 16. juli 2006 Del Skrevet 16. juli 2006 (endret) -alltid lurt på hvordan det må være å drepe noen ved å kvele de. kjenne livstegnene til vedkommende forsvinne, sakte men sikkert. med liscense to kill ofcourse -også alltid hatt lyst til å være usynlig -dame for en dag osv....... Endret 16. juli 2006 av Henrik2k Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 16. juli 2006 Del Skrevet 16. juli 2006 -alltid lurt på hvordan det må være å drepe noen ved å kvele de. kjenne livstegnene til vedkommende forsvinne, sakte men sikkert. med liscense to kill ofcourse -også alltid hatt lyst til å være usynlig -dame for en dag osv....... 6500337[/snapback] dame for en dag er jo en schlager. Har tenkt litt på det der selv. Hvordan er det egentlig å være dame Lenke til kommentar
Skilpadde Skrevet 16. juli 2006 Del Skrevet 16. juli 2006 -alltid lurt på hvordan det må være å drepe noen ved å kvele de. kjenne livstegnene til vedkommende forsvinne, sakte men sikkert. med liscense to kill ofcourse -også alltid hatt lyst til å være usynlig -dame for en dag osv....... 6500337[/snapback] dame for en dag er jo en schlager. Har tenkt litt på det der selv. Hvordan er det egentlig å være dame 6500401[/snapback] Det er oppskrytt. Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 16. juli 2006 Del Skrevet 16. juli 2006 -alltid lurt på hvordan det må være å drepe noen ved å kvele de. kjenne livstegnene til vedkommende forsvinne, sakte men sikkert. med liscense to kill ofcourse -også alltid hatt lyst til å være usynlig -dame for en dag osv....... 6500337[/snapback] dame for en dag er jo en schlager. Har tenkt litt på det der selv. Hvordan er det egentlig å være dame 6500401[/snapback] Det er oppskrytt. 6500408[/snapback] Kanskje, MEN du kan klå på dine egene pupper i 24 timer. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 16. juli 2006 Del Skrevet 16. juli 2006 Kanskje, MEN du kan klå på dine egene pupper i 24 timer. Godt sagt! Hvilken gutt ville motstå en slik fristelse! Lenke til kommentar
Skilpadde Skrevet 16. juli 2006 Del Skrevet 16. juli 2006 Kanskje, MEN du kan klå på dine egene pupper i 24 timer. 6500440[/snapback] Det er oppskrytt det også. Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 16. juli 2006 Del Skrevet 16. juli 2006 Kanskje, MEN du kan klå på dine egene pupper i 24 timer. Godt sagt! Hvilken gutt ville motstå en slik fristelse! 6500452[/snapback] Enda bedre: Lesbesex Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 16. juli 2006 Del Skrevet 16. juli 2006 (endret) Kanskje, MEN du kan klå på dine egene pupper i 24 timer. Godt sagt! Hvilken gutt ville motstå en slik fristelse! 6500452[/snapback] Vel, når du er jente så er du ikke gutt lenger. Dermed så ville det nok miste litt av sin interesse. (Med mindre en er homofil.) Jeg kunne tenkt meg å prøve å være kvinne, men av andre grunner enn å klå på pupper. Endret 16. juli 2006 av TLZ Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 16. juli 2006 Del Skrevet 16. juli 2006 Hadde vært artig om jeg kunne flydd. Uten noen hjelpemidler altså. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 16. juli 2006 Del Skrevet 16. juli 2006 Jeg kunne tenkt meg å prøve å være kvinne, men av andre grunner enn å klå på pupper. 6500647[/snapback] Det er da ingen andre fordeler enn pupper ved å være jente? Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 16. juli 2006 Del Skrevet 16. juli 2006 Kanskje, MEN du kan klå på dine egene pupper i 24 timer. Godt sagt! Hvilken gutt ville motstå en slik fristelse! 6500452[/snapback] Enda bedre: Lesbesex 6500468[/snapback] Tenk hvis du glemmer at du er jente der og da da. Så når du ser nedpå deg sjøl tenker du "wtf where did it go? O_o" Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 16. juli 2006 Del Skrevet 16. juli 2006 Jeg kunne tenkt meg å prøve å være kvinne, men av andre grunner enn å klå på pupper. 6500647[/snapback] Det er da ingen andre fordeler enn pupper ved å være jente? 6500764[/snapback] Har jo en "grunn" til å være irritert et par dager i måneden? Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 16. juli 2006 Del Skrevet 16. juli 2006 Jeg kunne tenkt meg å prøve å være kvinne, men av andre grunner enn å klå på pupper. 6500647[/snapback] Æsj, du vil klå på menn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå