Gå til innhold

Hva er dine syke/merkelige drømmer/ønsker?


Axes

Anbefalte innlegg

Fant ingen lignende tråd, så startet denne!

 

Jeg er 99% sikker på at alle her på forumet har en eller annen syk/merkelig drøm, eller et ønske om å oppfylle noe.

Tenker på for eks, "jeg har alltid hatt lyst til å smake på Gjeitost/loffunger osv..".

Det kan være alt fra kneipbrød, til vannseng.

 

Starter med meg, jeg har alltid hatt lyst til å gå bort til en helt ukjent, pen dame og ta på lilletoa hennes. (skal nok gjøre det en gang, men temmelig sikker på jeg får meg en bitchslap.)

 

Denne var da derimot merkelig, så kom med deres drømmer, i wanna hear! :fun:

Endret av Axes
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har hatt så mange rare drømmer, tør ikke nevne alle. Er så alt for mange perverse.

 

En ting jeg har lyst til jævlig lenge er å myrde hele kongefamilen, innføre republikk i Norge, og ha meg med ei thai jente.

 

Ellers går det mye i å drepe visse presidenter i USA, og å fjerne gebyrer på bankkort.

Lenke til kommentar

Ha med pistol på skolen, skyte læreren og alle de dumme guttene og de stygge jentene, for deretter å voldta den fineste jenta i klassen.

 

Har en drøm til:

Skaffe meg masse våpen, ta et gissel (hawt jente seff), stjele en fin og rask bil, skyte masse folk, kjøre over unger, rane butikken og stikke av til et safe-sted der jeg skal sniffe kokain av navelen til den fine jenta mens vi har sex og jeg skyter henne og meg selv etterpå ^^

 

+ lage en stor bombe som sprenger stedet der jeg bor så jeg kan se en stor røyksky bak meg da jeg stikker av

Endret av Impetus90
Lenke til kommentar
Jeg har bestandig hatt lyst til å stjele en bil og kjøre som en idiot med politiet etter meg.  :hmm:

6499188[/snapback]

Samme her. Er sikker på at jeg ville ha fått et skikkelig adrenalinkick av å kjøre som en tulling med snuten like i hælene. :p Jeg kunne også tenkt meg å ha rant en bank og, ikke for pengene, men for spenningen. Endret av FLuAA
Lenke til kommentar

Vet ikke om det går under syk jeg, men iallefall:

 

Jeg drømmer om å kunne fått i oppgave om å ordne id3v2-taggene til alle mp3filene i hele verden. Samme gjelder egentlig stygge vevssider med drittkode, skulle likt å ordet opp i de også. Går mest på sykelig orden egentlig, når jeg tenker meg om.

 

Skulle kanskje også likt å drept en person, halvveis for å fjerne personen fra verdenen, men også for å greie å komme unna med det. Planlegge alt nøye i et helt år, også utføre det med dødelig nøyaktighet.

Lenke til kommentar
Vet ikke om det går under syk jeg, men iallefall:

 

Jeg drømmer om å kunne fått i oppgave om å ordne id3v2-taggene til alle mp3filene i hele verden. Samme gjelder egentlig stygge vevssider med drittkode, skulle likt å ordet opp i de også. Går mest på sykelig orden egentlig, når jeg tenker meg om.

6499343[/snapback]

 

Du kan begynne med å ordne taggene på mine. Da har du nok å gjøre det første året. Hørtes uansett mer ut som et mareritt enn en drøm.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...