Propaganda Skrevet 16. juli 2006 Del Skrevet 16. juli 2006 Fyllatråder er fett! Jeg blei helt banan mosa på byen.. yay... Lenke til kommentar
Fox9 Skrevet 16. juli 2006 Del Skrevet 16. juli 2006 gkemte å si at det ble nesten dame på meg.. men så kom noen andre gutter, og forhuindret at jeg fikk tatt min "move". :S etterpå ble hun lei av å sitte på fanger mitt, så hun giikk! da ble jeg faen meg forbnanna! :@ 6498929[/snapback] du skulle ha dratt en "Axes" bare prøvd å putte den inn. 6498935[/snapback] Haha, noen som har erfaringer med Axes metoden? Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 16. juli 2006 Del Skrevet 16. juli 2006 oj, kult. Ble du full av cideren din ? 6498821[/snapback] :!: Dette er den særeste posten jeg har vært borti på en stund.. Lenke til kommentar
Patience Skrevet 16. juli 2006 Del Skrevet 16. juli 2006 Jeg var ute for en gang skyld satt jeg ikke inne og spilte cs neida neida... møtte masse folk jeg kjente da jeg var lten, var veldig kos ble kjhent med masse "nye" keege folk<3 Så kom det en kar som heter mats og banka masse folk :o klinte til et par kamerater av meg faktisk! så gikk jeg ut for å se hva som skjedde, så fant jeg ut at jeg kjente han =P det var faktsisk han som skjøpte cidern (k3333gt<3) til meg så da dro han etterpå, og da kom politiet, og ba om rapport av hva som skjedde.. jeg holdt kjeft, men en jeg kjenner fortalte alt :oooo han som eide festen ble slått av mats, og måtte på legevakten med indre blødninger ikke så morro nei! så da dro vi hjem, jeg skulle egenlit på vors, men hiusker ikke hvor han jeg sskulle til bor, så jeg dro hjem:P JA! hva sjkedde i kveld? 6498780[/snapback] Mats Egil? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 16. juli 2006 Del Skrevet 16. juli 2006 Det er en ting med folk som fylleposter. Men det vell så ille de personene som mener at de kan hive seg med å spamme her på forumet...threaden her er vel et eksempel på det. Rapporter threaden og hold kjeft. "That's the way ahaha" Stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg