Gå til innhold

HVa skjedde i kveld?

Ksungam

Anbefalte innlegg

Jeg var ute for en gang skyld satt jeg ikke inne og spilte cs :p neida neida... møtte masse folk jeg kjente da jeg var lten, var veldig kos :) ble kjhent med masse "nye" keege folk<3 Så kom det en kar som heter mats og banka masse folk :o klinte til et par kamerater av meg faktisk! så gikk jeg ut for å se hva som skjedde, så fant jeg ut at jeg kjente han =P det var faktsisk han som skjøpte cidern (k3333gt<3) til meg :D så da dro han etterpå, og da kom politiet, og ba om rapport av hva som skjedde.. jeg holdt kjeft, men en jeg kjenner fortalte alt :oooo han som eide festen ble slått av mats, og måtte på legevakten med indre blødninger :( ikke så morro nei! så da dro vi hjem, jeg skulle egenlit på vors, men hiusker ikke hvor han jeg sskulle til bor, så jeg dro hjem:P

JA! hva sjkedde i kveld? :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg var ute for en gang skyld satt jeg ikke inne og spilte cs :p neida neida... møtte masse folk jeg kjente da jeg var lten, var veldig kos :) ble kjhent med masse "nye" keege folk<3 Så kom det en kar som heter mats og banka masse folk :o klinte til et par kamerater av meg faktisk! så gikk jeg ut for å se hva som skjedde, så fant jeg ut at jeg kjente han =P det var faktsisk han som skjøpte cidern (k3333gt<3) til meg :D så da dro han etterpå, og da kom politiet, og ba om rapport av hva som skjedde.. jeg holdt kjeft, men en jeg kjenner fortalte alt :oooo han som eide festen ble slått av mats, og måtte på legevakten med indre blødninger :( ikke så morro nei! så da dro vi hjem, jeg skulle egenlit på vors, men hiusker ikke hvor han jeg sskulle til bor, så jeg dro hjem:P

JA! hva sjkedde i kveld? :D

6498780[/snapback]

Hva? Prøv igen.

Lenke til kommentar

dette burde vell egentlig vær i SO5..?

men uansett så fikk ikke jeg tak i drikke til i kveld så skjedde ikke så mye med meg.

og

... han som eide festen ble slått...

eide han festen?

Edit:

oj, kult. Ble du full av cideren din ?

tydeligvis..

Endret av Magikaren
Lenke til kommentar
Hva spiste du smeboe? :)

6498829[/snapback]

Jo, det skal jeg fortelle deg, det var 5 retter:

1. Blåskjellsuppe med div. snacks

2. Villlaks med uberdigg saus

3. Kalvefilet i portvinssaus (elsker portvinssaus)

4. Dagens oster - ikke min personlige favoritt, men men..

5. Sjokoladenamnam, en liten kake med myk sjokolademasse inni.

Som appertizer fikk vi aspargessuppe og champagne, det var hvitvin til fisk, rødvin til kalv, portvin til ost og musserende til desserten, OG vi fikk en digg bringebærschnaps mellom hovedretten og ostene.

en vellykket kveld :thumbup:

Lenke til kommentar
gkemte å si at det ble nesten dame på meg.. men så kom noen andre gutter, og forhuindret at jeg fikk tatt min "move". :S etterpå ble hun lei av å sitte på fanger mitt, så hun giikk! da ble jeg faen meg forbnanna! :@

6498929[/snapback]

du skulle ha dratt en "Axes" bare prøvd å putte den inn.

6498935[/snapback]

Synd at den ikke fungerer hver gang da.
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...