Ksungam Skrevet 16. juli 2006 Del Skrevet 16. juli 2006 Jeg var ute for en gang skyld satt jeg ikke inne og spilte cs neida neida... møtte masse folk jeg kjente da jeg var lten, var veldig kos ble kjhent med masse "nye" keege folk<3 Så kom det en kar som heter mats og banka masse folk :o klinte til et par kamerater av meg faktisk! så gikk jeg ut for å se hva som skjedde, så fant jeg ut at jeg kjente han =P det var faktsisk han som skjøpte cidern (k3333gt<3) til meg så da dro han etterpå, og da kom politiet, og ba om rapport av hva som skjedde.. jeg holdt kjeft, men en jeg kjenner fortalte alt :oooo han som eide festen ble slått av mats, og måtte på legevakten med indre blødninger ikke så morro nei! så da dro vi hjem, jeg skulle egenlit på vors, men hiusker ikke hvor han jeg sskulle til bor, så jeg dro hjem:P JA! hva sjkedde i kveld? Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 16. juli 2006 Del Skrevet 16. juli 2006 Dette kunne du vel ha tatt i SO5? Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 16. juli 2006 Del Skrevet 16. juli 2006 Ubetalelig! You made my day! Takk! Spiste forresten med familien, Restaurant Eik i Universitetsgata. VELDIG bra restaurant... Lenke til kommentar
Licht Skrevet 16. juli 2006 Del Skrevet 16. juli 2006 Skulle du på vorspiel etter festen? Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 16. juli 2006 Del Skrevet 16. juli 2006 oj, kult. Ble du full av cideren din ? Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 16. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2006 Hva spiste du smeboe? zealo jeg mente nachspiel da =P går lkitt i surr inn i mellom espen ja. rosatd nei. Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 16. juli 2006 Del Skrevet 16. juli 2006 Jeg våknet, det skjedde i kveld. Døgnrytmen min er p00ned. Lenke til kommentar
OneManDemocracy Skrevet 16. juli 2006 Del Skrevet 16. juli 2006 Jeg var ute for en gang skyld satt jeg ikke inne og spilte cs neida neida... møtte masse folk jeg kjente da jeg var lten, var veldig kos ble kjhent med masse "nye" keege folk<3 Så kom det en kar som heter mats og banka masse folk :o klinte til et par kamerater av meg faktisk! så gikk jeg ut for å se hva som skjedde, så fant jeg ut at jeg kjente han =P det var faktsisk han som skjøpte cidern (k3333gt<3) til meg så da dro han etterpå, og da kom politiet, og ba om rapport av hva som skjedde.. jeg holdt kjeft, men en jeg kjenner fortalte alt :oooo han som eide festen ble slått av mats, og måtte på legevakten med indre blødninger ikke så morro nei! så da dro vi hjem, jeg skulle egenlit på vors, men hiusker ikke hvor han jeg sskulle til bor, så jeg dro hjem:P JA! hva sjkedde i kveld? 6498780[/snapback] Hva? Prøv igen. Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 16. juli 2006 Del Skrevet 16. juli 2006 oj, kult. Ble du full av cideren din ? 6498821[/snapback] Oppsummerer det innlegget og denne tråden! Men jeg fikk iallefall ledd litt. Lenke til kommentar
Kieft Skrevet 16. juli 2006 Del Skrevet 16. juli 2006 (endret) dette burde vell egentlig vær i SO5..? men uansett så fikk ikke jeg tak i drikke til i kveld så skjedde ikke så mye med meg. og ... han som eide festen ble slått... eide han festen? Edit: oj, kult. Ble du full av cideren din ? tydeligvis.. Endret 16. juli 2006 av Magikaren Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 16. juli 2006 Del Skrevet 16. juli 2006 Hva spiste du smeboe? 6498829[/snapback] Jo, det skal jeg fortelle deg, det var 5 retter: 1. Blåskjellsuppe med div. snacks 2. Villlaks med uberdigg saus 3. Kalvefilet i portvinssaus (elsker portvinssaus) 4. Dagens oster - ikke min personlige favoritt, men men.. 5. Sjokoladenamnam, en liten kake med myk sjokolademasse inni. Som appertizer fikk vi aspargessuppe og champagne, det var hvitvin til fisk, rødvin til kalv, portvin til ost og musserende til desserten, OG vi fikk en digg bringebærschnaps mellom hovedretten og ostene. en vellykket kveld Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 16. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2006 Åhh, nå ble jeg misunlig smeboe ( Det så sinnsykt godt ut =o Makigaren! DET VAR JO HAN SI>TT> HUS! det je mente da apekatt! Lenke til kommentar
Licht Skrevet 16. juli 2006 Del Skrevet 16. juli 2006 zealo Vanligvis blir det til Zalo. Men uansett, fint at du hadde det hyggelig og fikk være vitne til litt avslappet vold, uansett hvilket spiel det nå var. Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 16. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2006 gkemte å si at det ble nesten dame på meg.. men så kom noen andre gutter, og forhuindret at jeg fikk tatt min "move". :S etterpå ble hun lei av å sitte på fanger mitt, så hun giikk! da ble jeg faen meg forbnanna! :@ Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 16. juli 2006 Del Skrevet 16. juli 2006 gkemte å si at det ble nesten dame på meg.. men så kom noen andre gutter, og forhuindret at jeg fikk tatt min "move". :S etterpå ble hun lei av å sitte på fanger mitt, så hun giikk! da ble jeg faen meg forbnanna! :@ 6498929[/snapback] du skulle ha dratt en "Axes" bare prøvd å putte den inn. Lenke til kommentar
Solid Skrevet 16. juli 2006 Del Skrevet 16. juli 2006 Erru full eller? 6498932[/snapback] Så utvilsomt. Lenke til kommentar
Axes Skrevet 16. juli 2006 Del Skrevet 16. juli 2006 gkemte å si at det ble nesten dame på meg.. men så kom noen andre gutter, og forhuindret at jeg fikk tatt min "move". :S etterpå ble hun lei av å sitte på fanger mitt, så hun giikk! da ble jeg faen meg forbnanna! :@ 6498929[/snapback] du skulle ha dratt en "Axes" bare prøvd å putte den inn. 6498935[/snapback] Synd at den ikke fungerer hver gang da. Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 16. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2006 nå legger jeg meg ;( i morgen kommer jeg og lseser alt dere har skrevert, så kan jeg le og være flau av for 14iszz og full jeg er haha, tødeløøøø q10z>ZZz<3 Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 16. juli 2006 Del Skrevet 16. juli 2006 (endret) Fyllepostene mine er bedre, imo. :/ Endret 16. juli 2006 av Plomma2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg