stavros Skrevet 15. juli 2006 Del Skrevet 15. juli 2006 Jeg har en 6280 og hvis jeg tar et bilde med den og velger å sette det som bakgrunn blir det zoomet inn slik at ikke hele bildet kommer med på bakgrunnen. Samme problemet har også kjæresten min med sin D600. Finnes det en måte å ordne dette på slik at bildene forblir slik de er? Lenke til kommentar
Vetrion Skrevet 16. juli 2006 Del Skrevet 16. juli 2006 (endret) Tror det har noe med formatet på selve bilde å gjøre. Hvis bilde er forma som et rektangel blir bilde skvist, sånn at hele bakgrunnen blir dekket med bilde hvis du skjønner. For det må det vist med 6280 har jeg skjønt. Hele bakgrunnen må bli dekket av bilde, sånn at det ikke blir en hvit ramme rundt bilde. Endret 16. juli 2006 av Vetrion Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 16. juli 2006 Del Skrevet 16. juli 2006 Bildet har ikke den samme formen som skjermen. Hvis bildet skulle fylt hele skjermen ville det sett dradd og vridd ut. Bildene du tar har jo en rektangel-form som "ligger". Mens mobilskjermen din har en rektangel form som "står". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå