Gå til innhold

qtek 8500; problem med windows media player

Anbefalte innlegg

hei, jeg søker hjelp. jeg lurer på hvorfor windows media player ikke finner enheten/mobilen min. først tenkte jeg kanskje datan ikke greide å registrere minnekortet mitt, men jeg har lagret mange programmer på minnekortet, så det kan ikke være det. activesync sier at jeg må opprette ett partnerskap og sånt, men sync knappene er ikke i funksjon. trodde det var meningen at det skulle komme av seg selv, men nå har jeg ingen aning.

håper de som har hatt samme problem greier å gi meg noen gode råd.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

du kan enten bare ha et partnerskap med active-sync, eller media player...

hvis du har et partnerskap med active-sync nå kan du slette det (jeg husker ikke hvordan i øyeblikket, og er ikke hjemme) og så kan du oprette et nytt partnerskap, men da du velger hva som skal sykroniseres, så velger du windows media player (valget nederst tror jeg)

da skal det funke...

men du må ha media player versjon 10.

HER er en som har samme problemet.

SmartMobil er forresten en fantastisk ressurs innenfor smartmobil-verdnen... men ettersom du har en såpass ny telefon kan det lønne seg å besøke forumet til andre telefoner, som f.eks 8310 og 8300 som har vært på markede litt lenger. Da disse forumene har flere tips... det meste vil funke på din telefon også.

Endret av jalejale
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...