Barkster Skrevet 15. juli 2006 Del Skrevet 15. juli 2006 hvis det går så lurer jeg på hvordan jeg gjør det og om jeg trenger noen programmer Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 16. juli 2006 Del Skrevet 16. juli 2006 hm, hva skal du med x-boxen koblet til pcen ? eller mener du bare skjermen ? Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 16. juli 2006 Del Skrevet 16. juli 2006 Et idiotisk spm. fortjener et idiotisk svar: Du plugger i en ledning i begge ender, så trykker du litt på musa, så skjer det sikkert ting på skjermen. Lenke til kommentar
Aykon Skrevet 16. juli 2006 Del Skrevet 16. juli 2006 Et idiotisk spm. fortjener et idiotisk svar:Du plugger i en ledning i begge ender, så trykker du litt på musa, så skjer det sikkert ting på skjermen. 6499341[/snapback] Skal vedde på at du ikke har svaret på alt, og må spør om ting du og innimellom. Ikke ver så høg på pæra. Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 16. juli 2006 Del Skrevet 16. juli 2006 Skal vedde på at du ikke har svaret på alt, og må spør om ting du og innimellom.Ikke ver så høg på pæra. Din blå geit! Når Barkster spør et så vagt spm. er det ikke mye annet å gjøre enn å gi et vagt svar. Lenke til kommentar
Averon Skrevet 16. juli 2006 Del Skrevet 16. juli 2006 Et idiotisk spm. fortjener et idiotisk svar: 6499341[/snapback] Ja du greide i alle fall å gi et idiotisk svar. ON TOPIC: Barkster: Søk litt på forumet her. Tror det er skrevet en del tråder om det emnet. Ellers får du nyansere spørsmålet ditt litt. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 16. juli 2006 Del Skrevet 16. juli 2006 (endret) hvis det går så lurer jeg på hvordan jeg gjør det og om jeg trenger noen programmer det går fint. du kan enten bruke krysset kabel til å trekke rett fra pc <-> xBox eller en vanlig tp-kabel hvis forbindelsen skal gå igjennom en switch eller hub. vanligvis trenger du et ftp-prgram for å overføre filer mellom xBox og pc. et veldig utbredt program er Qwix. Det skal være ganske selvforklarende hvor i hvilke mapper du skal overføre musikk, filmer og lignende..... edit: jeg regner med at du har chippet xBoxen din. hvis ikke vil ikke dette være mulig med xBox såvidt jeg vet. Endret 16. juli 2006 av ilpostino Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå