Exentler Skrevet 15. juli 2006 Del Skrevet 15. juli 2006 hvem av disse ville dere valgt DALI Concept 8 CERWIN-VEGA CLS-15 jeg skal ha en NAD C372 til forsterker Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 15. juli 2006 Del Skrevet 15. juli 2006 Det er jo to relativt forskjellige høyttalere. Hva skal du bruke de til? Lenke til kommentar
Brian Skrevet 15. juli 2006 Del Skrevet 15. juli 2006 Det er jo to relativt forskjellige høyttalere. Hva skal du bruke de til? 6498297[/snapback] Gå for dali hvis du prioriterer lydkvalitet, og CV for bass. Jeg ville ha kjøpt daliene og kansje heller kjøpt en sub i tillegg hvis det ble for lite bass. Da har du både bra lyd og bass Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 15. juli 2006 Del Skrevet 15. juli 2006 (endret) I mine ører er Nad C372 en kjedelig forsterker. Dali Concept er også uengasjerende synes jeg. C-V er utrolig morsom til fest og morro,men lydkvaliteten er mildt sagt dårlig. Hvorfor har du valgt akkurat disse komponentene? Hvilken lyd er du ute etter? Hvilken musikk liker du? Endret 15. juli 2006 av Morten K Lenke til kommentar
Exentler Skrevet 16. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2006 jeg hører mest på trance jeg er vel ute etter god lyd. det skal skal ikke gå noe ut over lydkvaiteten når jeg spiller høyt. Lenke til kommentar
MailMan13 Skrevet 16. juli 2006 Del Skrevet 16. juli 2006 De CLS-15 trenger du et dugelig svært rom til, hvis ikke blir det et virrvarr av relfeksjoner og stående bølger. Jeg vil påstå at vanlig takhøyde i normale boliger er for lite til å dra på med disse høytalerene uansett størrelse ellers, men jeg tror ikke den jevne CW brukeren bryr seg så mye om det. Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 16. juli 2006 Del Skrevet 16. juli 2006 Det er ikke få ganger jeg har kommet inn på en fest der hele stua vibrerer av stående bølger og eieren av cv-anlegget påpeker den j*vlig fete bassen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå