Gimpen Skrevet 15. juli 2006 Del Skrevet 15. juli 2006 en ting jeg har lurt på en stund er: hvorda i h****** legger jeg inn filmer på psp'en min...? får lagt de inn, men jeg finner de bare ikke. eller psp'en finner de ikke.... veldig fint om noen kunne hjelpe Lenke til kommentar
nifty Skrevet 15. juli 2006 Del Skrevet 15. juli 2006 Tenker at dersom du vil se de filmene på din Psp , så er det nok lurt å kjøpe originale UMD-filmer, og ikke kjøre pirat stash. Jeg antar mye her nå, men jeg regner med at jeg har rett! _nifty_ Lenke til kommentar
Gimpen Skrevet 15. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2006 men hvis jeg for eksempel skal se egen produserte filmer..... eller lovlig nedlastet.....? Lenke til kommentar
Licht Skrevet 16. juli 2006 Del Skrevet 16. juli 2006 Bruker ikke PSP et eller annet jalla format som ingen støtter? Hvis ikke du er helt sikker på at de filmene du ikke får sett er i riktig format, er det vel ikke helt usannsynlig at det er problemet. Jeg antar minst like mye som nifty, men er ikke på langt nær så sikker på å ha rett. Sånn ellers ser jeg ikke vitsen med en PSP enten man kan se film på den eller ikke, men... Kvar sin løst. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå