Tøråsen Skrevet 15. juli 2006 Del Skrevet 15. juli 2006 Jeg kjøpte meg helt nye skolebøker i fjor, til grunnkurs allmenn. Har tenkt å selge de, men har hørt noen rykter om at det kommer en ny reform eller læreplan eller noe sånt. Så det jeg lurte på er at; er det ny reform så jeg ikke selge de eller er det bare å selge de?? mvh Marius Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 15. juli 2006 Del Skrevet 15. juli 2006 (endret) Ta de med til en butikk som kjøper skolebøker, og prøv å selg de der. Så slipper du stresset med å selge de selv. Det var det jeg gjorde. av og til taper man penger på det, av og til tjener man, det varierer fra gang til gang. Og du slipper jo da å tenke på om det kommer en ny reform, men hvis ikke jeg så helt feil i dagbladets papirutgave i dag så er det reform. Endret 15. juli 2006 av Lomz Lenke til kommentar
Camron Skrevet 15. juli 2006 Del Skrevet 15. juli 2006 Sjekk boklista til skolen din... Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 16. juli 2006 Del Skrevet 16. juli 2006 Du får ikke solgt bøkene. It's as easy as that... Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 16. juli 2006 Del Skrevet 16. juli 2006 Jeg kom inn på allmenn og skal starte 21. august. Når får jeg bokliste fra skolen? varierer det fra skole til skole? Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 16. juli 2006 Del Skrevet 16. juli 2006 Jeg kom inn på allmenn og skal starte 21. august. Når får jeg bokliste fra skolen? varierer det fra skole til skole? 6500994[/snapback] Det varierer fra skole til skole og lærer til lærer. Så vent med å kjøpe bøker til du har fått listen eller så kan du drite deg ut. Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 16. juli 2006 Del Skrevet 16. juli 2006 Hadde ikke tenkt til å kjøpe bøker enda. Bare lurte. Lenke til kommentar
Foramannen av styret Skrevet 16. juli 2006 Del Skrevet 16. juli 2006 men har du hatt b-språk på grunnkurs så får du solgt den Lenke til kommentar
Camron Skrevet 16. juli 2006 Del Skrevet 16. juli 2006 Hvis skolen din har en hjemmeside legger de ofte ut boklister der... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå