bratland Skrevet 15. juli 2006 Del Skrevet 15. juli 2006 Jeg har en gammel maskin som jeg tenkte å oppgradere rammen på, men har noen problemer med å finne rett ram ... er ikke flink med duppeditter og slikt, men vil ha 512 mb ram extra. brukte den søketjenesten på komplett.no, men fant ikke min maskin.. håper noen kan hjelpe meg å finne rett type, på forhånd takk Lenke til kommentar
no_viking_no Skrevet 15. juli 2006 Del Skrevet 15. juli 2006 i følge spec..... Technology: DDR SDRAM - 266 MHz Memory Specification Compliance: PC2100 Lenke til kommentar
bratland Skrevet 15. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2006 i følge spec.....Technology: DDR SDRAM - 266 MHz Memory Specification Compliance: PC2100 6497788[/snapback] vel, det er vel og bra, men hva betyr det? forstår ikke hvilken jeg skal velge på komplett.no Lenke til kommentar
no_viking_no Skrevet 15. juli 2006 Del Skrevet 15. juli 2006 tok liten titt på komplett, finner ikke denne typen..... kan sikkert skaffe til deg fra min leverandør. send PM, hvis du er interessert..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå