Mazeking Skrevet 15. juli 2006 Del Skrevet 15. juli 2006 Har noen tips på et enkelt og kjapt program for å vise fram bilder? Har tidliger brukt acdc classic da det er uhyre raskt å starte opp. Eneste jeg har å utsette på det programmet er at det ikke klarer å lese Tag'en på bildet slik at det ikke roterer bildene slik af.eks Canon Zoombrowser programmer gjør. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 15. juli 2006 Del Skrevet 15. juli 2006 Kjappest, enklest og billigst er Picasa. Bruker det daglig til å browse jpg-versjonene av bildene mine. Det kan også lage enkle slideshow, og har en grei eksportfunksjon til å lage gavecd'er. Lenke til kommentar
Mazeking Skrevet 15. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2006 En kompis jeg nettopp prata med på telefonen mente irfanview var greit å bruke. Noen synspunkter? Lenke til kommentar
PsychoDevil98 Skrevet 15. juli 2006 Del Skrevet 15. juli 2006 (endret) irfanview er et bilderedigeringsprogram primært, men det går også an å bruke det som framviser. Som før nevnt, anbefaler jeg picasa Edit: leif Endret 15. juli 2006 av PsychoDevil98 Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 15. juli 2006 Del Skrevet 15. juli 2006 Så og si alle redigeringsprogrammer har en form for browser, men jeg trodde det var en hurtig browser du var på jakt etter. Da er picasa ypperlig. Irfanview er et glimrende gratisalternativ (?) til de dyrere programmene, og mange sverger faktisk til det. Ikke til browsing, dog. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå