hansol123 Skrevet 15. juli 2006 Del Skrevet 15. juli 2006 hei, lurte på om det var mulig og finne slettede bilder på miniSD brikker? har en nokia tlf som jeg har klart og slette noen bilder på og lurte på om det var mulig og finne de tilbake uten å bruke en cardreader pga har ikke dette tilgjengelig Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 15. juli 2006 Del Skrevet 15. juli 2006 Det er vanskelig å finne igjen slettede filer uten en kortleser. Jeg tror ikke du klarer å hente dem tilbake om kortet sitter i telefonen. Med kortleser er det stort sett kanske greit. Jeg har brukt denne med godt resultat. http://www.pcinspector.de/file_recovery/dk/welcome.htm Lenke til kommentar
trrunde Skrevet 16. juli 2006 Del Skrevet 16. juli 2006 Kan du bruke recovery programmer på flash brikker? Er altså ikke sikker men trodde ikke det gikk an når denne lagringsmetoden ble brukt? Lenke til kommentar
PerB Skrevet 16. juli 2006 Del Skrevet 16. juli 2006 Recoveryprogram skal fungere. Men er den fysiske plassen bildene lå lagret på kan de ikke gjenvinnes. Lenke til kommentar
Halvorsen Skrevet 18. juli 2006 Del Skrevet 18. juli 2006 Jeg fikk frem bilder på et formatert compact flash minnekort via kameraet en gang... Brukte GetDataBack FAT, husk at det er ikke NTFS, men FAT som er filsystemet på slike minnekort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå