nefrums Skrevet 15. juli 2006 Del Skrevet 15. juli 2006 (endret) Hei. Når jeg starter pc`en, så kommer det opp "Detected array...Press F10". Hva er det for noe? Jeg har også forsøkt å formatere, men installasjonen fortsetter ikke, den formaterer, så begynner den helt på nytt. Hvorfor? Og til sist så kommer ikkje "start opp fra cd-rom" på alle disker, det kommer bare når jeg har eg en s-ata disk inni. Kan noen hjelpe? Hadde vert utrolig fint. Endret 17. juli 2006 av Plantronic Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 15. juli 2006 Del Skrevet 15. juli 2006 Hei! Har du forsøkt å ta ut cden etter den har startet på nytt? Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 15. juli 2006 Del Skrevet 15. juli 2006 Hva mener du med at maskinen starter på nytt etter formatering? Hva skjer så hvis du venter en stund og lar den starte på nytt? Lenke til kommentar
nefrums Skrevet 15. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2006 Den starter bare om igjen, og gjer det samme. Den går ikke videre med installasjonen. Har og prøvd en rekke ulike cd`er. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 15. juli 2006 Del Skrevet 15. juli 2006 Forsøk med en annen harddisk, en gammel om nødvendig. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
nefrums Skrevet 16. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2006 Har gjort det, har prøvd ein annen harddisk jeg bruker i en annen pc, men da kommer det opp "NTLDR" mangler, trykk ctrl-alt-del for å starte på nytt. + det kommer ikke opp "start opp fra cd-rom". Lenke til kommentar
nefrums Skrevet 16. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2006 Er linux installasjon siste utvei? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå